خبرگزاری کار ایران

آماده باش دستگاه‌های اجرایی هرمزگان برای وقوع احتمالی سیل / مردم هوشیار باشند

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۸۲۹

استاندار هرمزگان از آماده باش دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان برای بارندگی‌های گسترده در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،فریدون همتی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های گسترده در استان هرمزگان طی روزهای جمعه و شنبه، عنوان کرد: با توجه به شدت گسترده‌ای که این بارندگی‌ها طی این دو روز در استان خواهد داشت، همه دستگاه های اجرایی در آماده‌باش کامل هستند و پیش‌بینی لازم برای اقدامات ضروری انجام شده است.

وی ادامه داد: از مردم استان می خواهیم ضمن رعایت نکات ایمنی، از ترددهای غیرضروری به ویژه در مسیل ها، آب‌نماها و حریم رودخانه ها خودداری کنند.

استاندار هرمزگان افزود: تمامی تجهیزات و امکانات لازم برای موارد ضروری در استان در نظر گرفته شده و ستادهای مدیریت بحران در همه شهرستان‌های استان از آمادگی کامل برای این بارندگی‌ها برخوردار هستند.

همتی تصریح کرد: مردم نیز به صورت مداوم به اطلاعیه ها و هشدارها توجه داشته باشند و رعایت نکات ایمنی را در اولویت قرار دهند.

وی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به این بارندگی‌ها، سدها و سفره‌های آب زیرزمینی استان، آبگیری مناسبی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز