خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد؛

آماده‌باش نیروهای بحران هرمزگان برای مقابله با سیل/ مدارس بشاگرد فردا تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۸۲۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت:‌ بارش شب گذشته باران بیشتر در مناطق مرکزی استان به ویژه شهر بندرعباس بوده و تاکنون بالغ بر ۹۸ میلی‌متر باران شب گذشته در سطح استان باریده است.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، رضا مدرس ضمن اعلام این مطلب افزود:‌ در حال حاضر و با تقویت سامانه بارشی در اقصی نقاط هرمزگان شهرستان‌های واقع در مناطق شرقی استان به‌ویژه میناب، با بارش شدید باران مواجه هستند.

وی اضافه کرد:‌ بر اساس گزارش‌ سازمان هواشناسی  طی شب گذشته - پنجشنبه 20 دی ماه-  تا صبح امروز جمعه بندرعباس شاهد بارش شدید باران به میزان ۶۷ میلی‌متر است.

مدرس درباره میزان بارش باران خاطرنشان کرد:‌ طبق اطلاعات رسیده به مرکز ستاد بحران استانداری هرمزگان بارندگی بیشتر در مناطق واقع در مرکز استان در جریان بوده و تاکنون بالغ بر ۹۸ میلی‌متر باران در شهرستان‌های مرکزی باریده است.

وی با اعلام اینکه تمام دستگاه‌های خدماتی آماده مقابله با هرگونه بحران هستند بیان داشت: طی روز گذشته و با برگزاری جلسات مدیریت بحران در تمام فرمانداری‌های استان هرمزگان وظایف هر کدام از دستگاه‌ها به آنان اعلام شده است.

از سوی دیگر  براثر بارندگی مدارس بشاگرد فردا شنبه-21 دی ماه- در همه مقاطع تعطیل است.

به گفته محمودی ، فرماندار شهرستان بشاگرد   با توجه به بارش شدید باران برای جلوگیری از هر گونه خسارت، همه مدارس بشاگرد فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز