خبرگزاری کار ایران

علی درویش پور:

ضرورت تکمیل سیستم های کنترل ترافیک در خط مترو کرج هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۴۵۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه یکی از مهمترین فاکتورها در خطوط مترو، ایمنی بالا همراه با افزایش توان جابجایی مسافران و با سرعت مناسب است، تصریح کرد: ساعات سرویس دهی به مسافران قطارشهری کرج هشتگرد افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در جلسه بهره برداری از قطار برقی کرج هشتگرد، اظهار داشت: با تعامل و هماهنگی تمامی دستگاه های متولی، قطار برقی کرج هشتگرد با حضور ریاست محترم جمهوری افتتاح شد.  

وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان و بهره برداری مطلوب از این پروژه لازم است تمام مشکلات  پیش رو برطرف گردد. 

درویش پور عنوان کرد: نواقص و معایبی وجود دارد که باید بطور جد با دستگاه های مرتبط، پیگیری و مکاتبه شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی با بیان اینکه یکی از مهمترین فاکتورها در خطوط مترو، ایمنی بالا همراه با افزایش توان جابجایی مسافران و با سرعت مناسب است، تصریح کرد: سیستم های کنترل ترافیک و سیگنالینگ در خط مترو کرج هشتگرد لازم است در اسرع وقت تکمیل شوند. 

وی با عنوان اینکه ایجاد زیرساخت های مخابراتی و سیستم های ATP  در دست اقدام است، گفت: انتظار می رود در چند روز آینده با حل مشکلات موجود، ساعات خدمات دهی به مسافران افزایش یابد.

درویش پور خاطر نشان کرد: با دستور استاندار محترم نام ایستگاه مترو هشتگرد به نام شهید سردار سلیمانی تغییر یافت. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز