خبرگزاری کار ایران

ثبت 10 طلاق در هر شبانه روز در لرستان

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۲۸۰

مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در هر شبانه روز ۱۰ واقعه طلاق در استان به ثبت می‌رسد.

به گزارش ایلنا، مصطفی امانی پور گفت: در هر شبانه روز ۱۰ واقعه طلاق در استان به ثبت می‌رسد که میانگین سن طلاق برای مردان ۳۵.۵ و زنان ۳۰.۷ سال بوده است.

امانی پور در کارگروه فرهنگی و اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده در سالن جلسات استانداری لرستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در هر شبانه روز ۴۴ ازدواج در استان به ثبت رسیده که میانگین سن ازدواج‌های ثبت شده برای مردان ۲۷.۷ و زنان ۲۲.۸ بوده است.
 
وی اظهار داشت: در این مدت ۲ هزار و ۸۸۱ واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده که در هر شبانه روز ۱۰ واقعه طلاق در لرستان ثبت شده است.
 
مدیرکل ثبت احوال لرستان بیان کرد: که تقریباً ۱۰.۵ درصد از طلاق‌های ثبت شده بعد از کمتر از یک سال در استان به ثبت رسید.
 
امانی پور اضافه کرد: ۲۱ هزار و ۸۳۵ واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۷۳ مورد و معادل ۵۲.۵ درصد پسر و ۱۰ هزار و ۳۶۲ مورد و معادل ۴۷.۵ درصد دختر بوده‌اند و در مجموع به ازای هر ۱۱۱ پسر ۱۰۰ دختر در استان متولد شده است.
 
وی گفت: میانگین سن مادران ۲۹ سال و پدران ۳۴ سال بوده که از مجموع ولادت‌های ثبت شده ۱۳ هزار و ۸۴۱ مورد و معادل ۶۳.۴ درصد در شهر‌ها و هفت هزار و ۹۹۴ مورد و معادل ۳۶.۶ درصد در روستا‌های استان به ثبت رسیده است.
 
مدیرکل ثبت احوال لرستان افزود: در هر شبانه روز به طور متوسط ۷۹ نوزاد و هر ساعت سه نوزاد در استان متولد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز