خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز اعلام کرد:

ضرورت حفظ اشتغال روستایی و عشایری در راستای مهاجرت معکوس

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۲۷۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: در اجرای طرح مهاجرت معکوس که یکی از الزامات آن حفظ بافت روستاها و جلوگیری از تخلیه و تبدیل روستاها به شهر است، می توان به ارائه خدمات مختلف و همچنین حفظ اشتغال موجود در روستاها اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی با بیان این مطلب در جلسه بررسی رفع موانع پرداخت تسهیلات برای واحدهای دامداری روستاهای استان اظهار داشت: تسهیل در پرداخت تسهیلات به حدود 4 هزار و 500 واحد دامداری روستایی در راستای اجرای سیاست‌های توسعه روستایی و تحقق طرح مهاجرت معکوس است که باید با دقت نظر مدیران کل دستگاه‌های مسئول  بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز حمایت از دامداری‌های سنتی روستاهای البرز را در راستای طرح مهاجرت معکوس عنوان کرد و گفت: با تاکید استاندار البرز حمایت همه جانبه از روستائیان استان در دستور کار استانداری قرار دارد.

وی افزود: در اجرای طرح مهاجرت معکوس که یکی از الزامات آن حفظ بافت روستاها و جلوگیری از تخلیه و تبدیل روستاها به شهر است، زیرساختهایی باید مدنظر و توجه قرار گیرد که از آن جمله می توان به ارائه خدمات مختلف و همچنین حفظ اشتغال موجود در روستاها اشاره کرد.

این مسئول با بیان اینکه عمده فعالیت روستائیان استان در حوزه کشاورزی و دامداری است، خاطر نشان کرد: در حوزه حمایت از دامداری های موجود در استان با همکاری بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل در این حوزه به دامداری های سنتی، تسهیلات مورد نیاز اعطا می شود.

شاهمرادی افزود: انتظار می رود بانک کشاورزی نسبت به تسهیل و تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای سنتی دامداری اقدام و گزارش آن را به استانداری اعلام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز