خبرگزاری کار ایران

نماینده خمین در گفت و گو با ایلنا :

هیچکس در برابر حرکات ظالمانه و متجاوزانه سکوت نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۲۶۶

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موشک های ایران پیام اقتدار و جدیت جمهوری اسلامی را به همراه داشتند ،گفت: امروز ترامپ و سربازانش با گوشت و استخوان خود پاسخ قاطع ایران را لمس کردند و درک کردند که در مقابل ایران نباید کوچکترین خطایی مرتکب شوند.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به عملیات شب گذشته جمهوری اسلامی ایران علیه اقدام آمریکا در باره به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: همان طور که وعده داده شده بود، در اولین ساعات بامداد روز جاری با اقدامی مناسب توسط سپاه پاسداران انتقام سخت گرفته شد. هر دشمنی بخواهد به حریم جمهوری اسلامی و منافع ایران تعرض کند، راهبرد شفافی وجود دارد و اعلام کرده ایم که به دشمن  در هر جای عالم پاسخی کوبنده و پشیمان کننده خواهیم داد.

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: آمریکایی‌ها بامداد امروز چشمه‌ای کوچک از این راهبرد را مشاهده کردند و امروز دیدند که در مقابل حرکات ظالمانه و متجاوزانه آنها، کسی سکوت نمی‌کند، بلکه با قدرت، اقتدار و در هم کوبنده پاسخ می گیرند.

وی تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها بخواهند دوباره دست به جنایت بزنند و تکرار کنند یا در نقطه ای دیگر رفتاری ‌داشته باشند پاسخ در هم کوبنده‌تری خواهند گرفت.

رضایی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به حدی از بازدارندگی رسیده و آن قدر قدرت دارد که هر متجاوزی را در هر جای عالم تنبیه کند و اجازه ندهد هیچ شهروند ایرانی مورد تعرض قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز