خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان:

150 معتاد در قزوین در مرحله بهبود هستند

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۱۵۳

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از جمع‌آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر و ۱۵۰ معتاد در حال بهبودی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اردشیر صفاپور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، گفت: اعتیاد از پدیده‌های مخرب و خطرناکی است که همه افراد و خانواده‌ها را تهدید می‌کند و اگر غفلت کنیم باید هزینه‌های سنگینی را پرداخت کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در جلسه قبل چند مصوبه داشتیم که برای اجرای آن پیگیری لازم صورت گرفت که راه اندازی مرکز نگهداری معتادان در اجرای ماده ۱۶ از مهمترین آنها بوده است.

صفاپور یادآور شد: تهیه یک دستگاه مینی بوس، حضور در همایش‌های سراسری، هماهنگی برای راه اندازی مرکز نگهداری معتادان متجاهر، از دیگر مصوباتی است که برای اجرایی شدن آن اقدام شده است.

وی یادآور شد: تاکنون ۱۰۰ نفر از معتادان متجاهر در استان جمع آوری شده اند و ۱۵۰ نفر نیز در مراکز ترک اعتیاد در حال طی مراحل درمانی و بهبودی هستند.

سرهنگ علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه گفت: با اجرای ۷۹۸ طرح در محلات و مناطق آلوده استان در سال جاری ۴۷۹۵ نفر از معتادان و قاچاقچیان در استان دستگیر شدند.

علی بیگی بیان کرد: این طرح با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضائی، شهرداری و دستگاه‌های متولی مانند بهزیستی عملیاتی شده و نتیجه بخش بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز