خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

اختصاص کمک بلاعوض برای جبران خسارت دیدگان سیل

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۱۰۰

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان از اختصاص مبلغ ۵۵۹۵۰میلیون ریال کمک بلاعوض و مبلغ ۵۰۰۰۰میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی با کارمزد۴درصد برای جبران خسارت دیدگان سیل فروردین ماه سال ۹۸ برای زمین های زراعی و باغی ، دام و طیور ، آبزیان و زنبور عسل مزارع پرورش ماهیان سردابی و گرمابی و ایستگاه های پمپ پاز آب برای استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان گفت: تعداد ۲۲۵۲نفر خسارت دیده ناشی از سیل فروردین ماه سال جاری به مبلغ ۶۳۵۱۳میلیون ریال در سامانه سجاد جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۱۴۰نفر خسارت دیده بخش زراعی ( خزانه برنج) و ۱۰۵نفر مربوط به دام و طیور و زنبور عسل و تعداد ۵ نفر مربوط به پرورش ماهیان سردابی و گرمابی و تعداد ۲نفر مربوط به ایستگاه پمپاژ آب هستند.

وی ادامه داد: پس از تشکیل کارگروه شهرستانی و کارگروه استانی تعداد ۱۷۲۴ پرونده خسارت دیده به مبلغ ۱۹۸۷۳میلیون ریال برای دریافت کمک بلاعوض  به امور مالی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان معرفی  شدند.

 علیزاده افزود: تعداد ۱۵۱۶نفر به مبلغ ۲۱۱۱۸میلیون ریال برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد ۴درصد به بانک کشاورزی استان معرفی که از این ،تعداد ۱۶۸ نفر به مبلغ ۴۷۳۵میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات شده و مابقی در حال تشکیل و تکمیل پرونده در بانک کشاورزی  هستند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: تعداد حدود ۵۰۰فقره پرونده به علت خطای نقاط جغرافیایی ((UTM تأیید نشده و درحال اصلاح خطای نقاط جغرافیایی در سامانه سجاد هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز