خبرگزاری کار ایران

نامگذاری یکی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به نام شهید قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۰۸۲

بنا بر مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یکی از پروژه های عمرانی دانشگاه به نام شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی نامگذاری می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسه شورای فرهنگی که در سالن اجلاس دانشگاه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد :  نام این شهید بزرگ،  از حافظه تاریخ هرگز پاک نخواهد شد .

وی،  در این راستا نامگذاری یکی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  به نام شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی را  مورد تاکید قرار داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با توجه به هجمه‌های دشمن در راستای تهاجم فرهنگی،  باید با دقت، ژرف نگری، تیزبینی و آسیب شناسی مناسب در حوزه فرهنگی دانشگاه گام  برداشت.

 سالاری، لزوم برنامه ریزی دقیق برای برگزاری مراسم در دانشگاه  به ویژه  چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه رستم پور-  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  اظهار کرد: شهید سلیمانی مزد اخلاص خود را گرفت و قطعا خون شهید سلیمانی و هم رزمانش پایمال نخواهد شد و استکبار را به زانو در خواهد آورد .

وی  با اشاره به برنامه‌های آتی حوزه فرهنگی، خواستار حمایت و توجه بیشتر مسئولان دانشگاه  در این حوزه شد.

ساماندهی کانون‌ها و کمیته‌های حوزه فرهنگی و دانشجویی و لزوم برنامه‌ریزی دقیق درباره برگزاری برنامه‌ها و مراسم دانشگاه،  از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز