خبرگزاری کار ایران

شهردار بردسکن مطرح کرد:

دولت در پرداخت سهم شهرداری‌ها از محل درآمد حاصل از تخلفات رانندگی بدحسابی می کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۸۸۸

شهردار بردسکن گفت: بر اساس ماده ۲۳ جرایم راهنمایی و رانندگی مصوب مجلس شورای اسلامی، ۶۰ درصد از جرائمی که بابت تخلفات رانندگی از مردم دریافت می‌شود مربوط به ساماندهی امور شهری است.

محمد حسین مدیح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: این بودجه جزو اعتبارات دولتی نیست بلکه پولی است که از مردم نقدا دریافت می‌شود و نباید سهم شهرداری ها را از این بودجه به صورت قطره چکانی پرداخت کند.

شهردار بردسکن عنوان کرد: سال گذشته سهم شهرداری بردسکن از این بودجه 150 میلیون تومان بود که تنها 15 میلیون تومان واریز شد و اعتبار تخصیصی به هیچ وجه کفاف برنامه های حوزه ترافیک را نمی دهد.

وی اظهار داشت: شهرداری فقط برای ایجاد دو سرعت‌گیر و نصب دیگر علایم آن در ورودی شهر بردسکن 40 میلیون تومان هزینه کرده است درصورتی که اعتبار تخصیصی 15 میلیون تومان بیشتر نیست.

مدیح اظهار داشت: شهرداری بردسکن در حوزه  ترافیک اعتبار خاصی از بودجه جاری خود ندارد که می طلبد استانداری  نسبت به تخصیص100 درصدی سهم شهرداری ها از محل درآمد حاصل از تخلفات رانندگی اقدام کند.

وی نصب دوربین های ثبت تخلف کنترل سرعت و عبور از چراغ قرمز در تقاطع های بردسکن را مستلزم اعتبار کافی دانست و گفت: در پی وقوع تصادف و کشته شدن 4 دانش آموز در بولوار 13 آبان  از محل منابع داخلی شهرداری 100 درصد مدارس سطح شهر بردسکن ایمن سازی شد.

وی با نصب سرعت‌گیر در نقاطی که منجر به تصادف می‌شود مخالفت کرد و گفت: ما نباید در هر نقطه از شهر که تصادف رخ می دهد سرعت‌گیر و یا سرعتکاه نصب کنیم بلکه باید فرهنگ رانندگی را ترویج دهیم و برنامه های آموزشی را دراین رابطه دنبال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز