خبرگزاری کار ایران

شهریاری مطرح کرد:

روایت جالب همرزم سردار سلیمانی از زندگی ساده و بی‌تکلف حاج قاسم

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۸۱۳

همرزم سردار سلیمانی گفت: زندگی سردار دل‌ها و قهرمان جاودانه ایران زمین حاج قاسم سلیمانی بسیار ساده، بی‌تکلف و خاکی بود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شهریاری با بیان این مطلب افزود: حاج قاسم کسی بود که به تنهایی آمریکا را به ذلت کشید و اسرائیل را در دنیا خوار و رسوا کرد، همین حاج قاسم وقتی به کرمان می‌آمد کسی باور نمی‌کرد، این همان حاج قاسم باشد.

وی همچنین اظهار کرد: حاج قاسم بسیار ساده و بی ادعا بود و در همه جا حضور می‌یافت و از دوست، رفیق، فامیل، بستگان، خانواده شهدا و دیگران سرکشی و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کرد.

همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید بزرگوار هر ماه با خانواده‌های شهدا، مادران، پدران و فرزندان شهیدان تماس تلفنی و دیدار حضوری داشت.

وی افزود: جدا از خانواده‌های شهدا به اقوام، فامیل و نزدیکان همواره سر می‌زد و اگر نیازمند کمک بودند به آنان کمک می‌کرد.

شهریاری بیان داشت: نام حاج قاسم که لرزه به اندام دشمنان می‌انداخت، در مواجهه با مردم متواضع‌ترین آدم بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم احترام زیادی به پدر و مادر خود قائل بود، همواره پا‌های پدر و مادر را می‌بوسید و روی چشمان خود می‌کشید. در ضمن به پدران و مادران شهید خیلی توجه داشت و با تمام وجود از آنان تکریم می‌کرد.

همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ویژگی‌های مردمی سردار قهرمان ایران اگر از ویژگی‌های شجاعت ایشان بیشتر نباشد، کمتر نیست.

وی افزود: زندگی، رفتار و مدیریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیام‌های زیادی برای مردم و مسئولان دارد که باید از پیام‌های زندگی ایشان درس گرفت.

شهریاری به رادیو اقتصاد یادآور شد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگوی عملی برای همه به خصوص جوانان این مرز و بوم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز