خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

آزادی ۱۴۲ زندانی جرایم غیرعمد در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۸۰۲

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: ۱۴۲ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سال جاری تاپایان آذرماه امسال از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،علی صالحی گفت: ۱۴۲ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای امسال تاپایان آذرماه از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی افزود: بدهی این افراد بیش از ۴۴۷ میلیارد ریال بوده که از این میزان، شکات از مبلغ ۱۱۳ میلیارد ریال آن گذشت کرده‌اند.

صالحی خاطرنشان کرد: این تعداد زندانی شامل ۱۳۹ نفر مرد و ۳ زن است که چهار نفر از آنها به علت محکومیت دیه، ۶۸ نفر به دلیل بدهی مالی ، ۵۸ نفر نیز به خاطر ناتوانی از پرداخت مهریه و ۱۲ نفر نیز به علت عدم پرداخت نفقه در زندان به سر می بردند.

این مقام قضایی یادآور شد: هم اکنون نیز ۸۶ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۱۸ میلیارد ریال در زندان‌های استان هرمزگان به سرمی‌برند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از خیران و عموم مردم درخواست کرد با توجه به نزدیکی به ماه های پایانی سال و در صورت داشتن توان مالی، کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از طریق سامانه پیامکی تلفن همراه# ۷۷۷۷۰۷۶۷۸۰ یا واریز به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی به ستاد دیه پرداخت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز