خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون امنیتی مجمع تشخیص مصلحت در شیراز :

انتقام ما بسیار سخت و گیج کننده خواهد بود/ مردم نشان دادند برای آغاز گام دوم انقلاب آماده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۷۵

رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجتماع بزرگ مردم شیراز که به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت : انتقام ما بسیار سخت و دردناک، طولانی مدت و گیج کننده خواهد بود

به گزارش ایلنا، راهپیمایی مردم شیراز صبح امروز - 17 دی ماه -  با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از دو مسیر به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع)  برگزار شد.

در این مراسم حضور اقشار مختلف مردم از هر تیپ و ظاهری بخصوص حضور گسترده نوجوانان نظرها را به خودش جلب می‌کرد. پلاکاردهای معنی‌داری درباره شهدای مقاومت در دستان دختران و پسران جوان و نوجوان بود که در آن به نکته‌های بسیار ظریفی درباره شهدا اشاره شده بود.

اجتماع عظیم عزاداران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) همچنان در حالی در شبستان و صحن حرم مطهر برگزار شد که حرم  مملو از جمعیت بود و  راهپیمایان مشتاقانه تلاش می‌کردند  خود را به این سیل خروشان متصل کنند.

انتقام ما بسیار  سخت و گیج کننده خواهد بود/ مردم نشان دادند برای آغاز گام دوم انقلاب آماده‌اند

رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم گفت: امروز مردم ما در جای جای ایران اعلام کردند که این انقلاب ماندنی است.

سردار احمد وحیدی در اجتماع مردم شیراز که همزمان با مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد، گفت: این همه پرسی ملی پس از شهادت سپبهد سلیمانی در سطح کشور نشان داد که راه مقاومت راه درستی بود و مردم ما نشان دادند که برای آغاز گام دوم انقلاب آماده‌اند .

انتقام ما بسیار  سخت و گیج کننده خواهد بود/ مردم نشان دادند برای آغاز گام دوم انقلاب آماده‌اندانتقام ما بسیار  سخت و گیج کننده خواهد بود/ مردم نشان دادند برای آغاز گام دوم انقلاب آماده‌اند

 وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در جای جای ایران اسلامی یک همه پرسی کامل برای تایید ادامه راه مقاومت به عنوان یک راه درست بود.

رئیس کمیسیون دفاعی امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز ملت ما افسانه شد و این حضور که از عمق جانشان برآمد حقیقت وجودشان را نشان داد و این حقیقت مردم ماست، حقیقتی که با اهل بیت گسستنی نیست.

سردار وحیدی با بیان اینکه شهید بزرگوار ما که امروز همه برای او برخاسته‌اند خود نماد پیروزی است، گفت: عزیز شدن این شهید، اوج عظمتی است که خدا وعده داده است.

او ادامه داد: شهید سلیمانی در لحظه‌ای به دیدار الهی رفت که بدترین شکل انحراف را در منطقه از بین برد، آن زمانی رفت که کشور خط مقدم مقاومت پس از هشت سال مقاومت را حفظ کرد. او روزی به لقای الهی رفت که رژیم صهیونیستی در خانه خود از بیم می‌لرزد.

انتقام ما بسیار  سخت و گیج کننده خواهد بود/ مردم نشان دادند برای آغاز گام دوم انقلاب آماده‌اند

رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: سپبهد سلیمانی روزی به لقای الهی رفت که حرم‌های شریف و جسارت‌ها را از حرم‌ها دور کرد و امروز ملت عراق با قدرت در مقابل دشمن خود ایستاده‌ است.

وحیدی با بیان اینکه مهمتر از اینکه رهبری بر مجاهدت شهید سلیمانی مهر تایید زده‌اند، چیزی نیست، تاکید کرد: امروز خون شهید سلیمانی نامبارکی‌ها را از جامعه شست و تاریخ نویسان قبل و بعد از خون او را خواهند نوشت.

او اضافه کرد: قبل از خون این شهید والا مقام، موانع و مشکلات داشتیم اما امروز روان شده و نه تنها در ایران که در صحنه مقاومت هم اینگونه است و این خواست الهی است و از دست بشر خارج است.

انتقام ما بسیار  سخت و گیج کننده خواهد بود/ مردم نشان دادند برای آغاز گام دوم انقلاب آماده‌اند

وحیدی با بیان اینکه دشمنان آنچنان ترس وجودشان را گرفته که می‌گویند اگر حمله کنید٥٢ نقطه فرهنگی را می‌زنیم، گفت: انتقام ما بسیار سخت و دردناک، طولانی مدت و گیج کننده خواهد بود و بزرگتر از انتقام فیزیکی، انتقام ما ادامه دارد، چرا که وارد دوران جدیدی شده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز