خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد:

قاتل زابلی پس از 6 سال در شمال کشور دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۴۷

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: قاتل زابلی پس از 6 سال در شمال کشور دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری ضمن تایید این خبر گفت: نوزدهم مهرماه سال ۹۲ یک  مرگ مشکوک در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهر زابل به پلیس آگاهی گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران دایره مبارزه با جرائم جنایی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد مردی ۴۹ ساله در ساعت ۶:۱۵ دهم مهرماه با یک  موتورسیکلت در داخل روستای "فتح آباد" به محل کارش تردد داشته که توسط راننده یک  پژو ۴۰۵  زیر گرفته شده و راننده این خودرو پس از واژگون شدن موتورسیکلت مجدداً به سوی حمله ور شده با چماق وی را ضرب و شتم کرده که متاسفانه این فرد پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم‌های پزشکی پس از ۹ روز بستری به علت خون ریزی داخلی فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات میدانی قاتل را که برادر خانم مقتول است را شناسایی و دستگیری او را دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل که دائماً محل اختفایش را در شهر‌های شمالی کشور تغییر می‌داد ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی مبنی بر بازگشت وی به شهر زابل بدست آمد.

سردار قنبری تصریح کرد: تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی مخفیگاه متهم را که منزل یکی از دوستانش است را در محدوده خیابان رسالت شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم به قتل ۴۴ ساله در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز