خبرگزاری کار ایران

ناظر شورای شهر شیراز در منطقه ۱۰ عنوان کرد:

تا پایان سال، هر 5 روز یک پروژه در منطقه 10 کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۱۹

ناظر شورای شهر شیراز در منطقه 10، اقدامات شهرداری را در این منطقه چشمگیر خواند و گفت: شهرداری تا پایان سال روزانه یک پروژه کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌کند که 20 درصد آنها به منطقه ده اختصاص دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، علی ناصری در نشست مشترک با شهردار منطقه 10، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی، مدیران منطقه ده شهرداری شیراز، اعضای یاوران شورای شهرک گویم، نمایندگان معاونت حمل و نقل ترافیک و نماینده شرکت نفت برگزار شد، در خصوص بیان مشکلات محله گویم بحث و برای مشکلات طرح شده تدابیری اندیشیده شد.

در این نشست، ناظر و نماینده شورای شهر در منطقه ده شیراز، ضمن تقدیر از زحمات یاوران شورای اسلامی گویم ، گفت: پروژه‌های بزرگی همچون لوله‌گذاری، آسفالت و زیرسازی کوچه‌ها و خیابان‌ها، جدول‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی و تعریض محور شیراز سپیدان، از جمله اقدامات عمرانی شهرداری است که در شهرک گویم انجام شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شهرک گویم، از لحاظ امکانات و تجهیزات جزو مناطق کم برخوردار شیراز محسوب می‌شود، گفت: در راستای ارتقای این شهرک و حل مشکلات شهری، تاکنون شهرداری اقدامات بسیار چشمگیری در این منطقه انجام داده است.

ناصری با اشاره به اینکه شهرداری شیراز تا پایان امسال طی ۱۰۰ روز ۱۰۰ پروژه را افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌کند، گفت: حدود ۲۰ درصد از این پروژه‌ها مربوط به شهرداری منطقه ده است که امیدواریم با اجرای آنها بخش عمده‌ای از مشکلات شهروندان این منطقه کاسته شده و مسیر توسعه در این محدوده شهری شتاب بیشتری بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه مشکل نفت و گاز منطقه گویم باید هر چه سریع‌تر مرتفع شود، خاطرنشان کرد: به منظور شناسایی درخواست‌های مردمی و رسیدگی به مشکلات منطقه، برنامه‌ریزی شده است که جلسات یاوران شورا با حضور متولیان و ادارات ذی‌ربط به صورت هفتگی و با موضوعات مشخص، در دفتر شهردار منطقه ده برگزار شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز در پایان با بیان اینکه می‌بایست برای مردم هر کاری انجام داد حتی اگر به ضرر مسئولان باشد، گفت: یاوران شورای اسلامی محلات، همکاری و همراهی خوبی با این منطقه از شهرداری دارند و در پیشبرد اهداف منطقه بسیار تأثیرگذار هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز