خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

در چینش اعضای شعب اخذ رای، تعادل سلایق سیاسی و تجارب انتخاباتی لحاظ می شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۵۱۶

فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد: در راستای سلامت کامل انتخابات و ارتقای اعتماد عمومی نسبت به مجریان انتخابات، در چینش اعضای شعب اخذ رای، تعادل سلایق سیاسی و تجارب انتخاباتی لحاظ خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده با تاکید بر لزوم رعایت کامل اصل بی‌طرفی در انتخابات، اظهار داشت: باید دقت شود در ترکیب شعب اخذ رای، تعادل سلایق سیاسی و تجربه انتخاباتی وجود داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رشت با بیان اینکه باید اعتماد عموم مردم  نسبت به مجریان انتخابات وجود داشته باشد، افزود: با عمل بی طرفانه و قانونمند،  زمینه اعتماد عموم مردم به برگزارکنندگان انتخابات جلب خواهد شد، بنابراین همه ما موظف هستیم در برگزاری انتخابات امین مردم باشیم.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: البته در ترکیب شعب اخذ رای باید شاخص های مختلفی از جمله وجود تجربه کافی و یک دست نبودن اعضای شعب به لحاظ سلیقه سیاسی و دیگر شاخص ها لحاظ شود.

وی با اشاره به لزوم قانونمداری و رعایت اصل عدالت و بی طرفی از سوی مجریان انتخابات،  خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و نگاه همه دنیا به انتخابات اسفند ماه به ویژه پس از شهادت سردار پرافتخار جهان اسلام و عالم تشیع شهید حاج قاسم سلیمانی  همه ما موظف هستیم زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را  بیش از پیش فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه این جلسه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در پیشبرد امورات اجرایی انتخابات، از مسئولان کمیته های انتخابات شهرستان رشت، خواست: برابر  با برنامه زمانبندی تعیین شده نسبت به پیگیری وظایف  خود اقدام کنند تا به یاری خداوند در اسفند ماه سال جاری شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور، منظم و سالمی باشیم.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز