خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه مهم سازمان هواشناسی؛

سامانه بارشی جدید در راه آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۲۹۶

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص نفوذ سامانه بارشی از چهارشنبه (۱۸ دی ماه) به کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی بارش باران و برف چهارشنبه بعدازظهر(۱۸ دی ماه) برای جنوب آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، بخش‌هایی از استان‌های مرکزی، زنجان و قزوین، پنجشنبه (۱۹ دی ماه) برای استان‌های ساحلی دریای خزر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کرمانشاه، کردستان و جمعه (۲۰ دی ماه) برای استان‌های گلستان، مازندران، غرب گیلان، شمال خراسان شمالی و جنوب آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود.

بر اثر حاکمیت این شرایط جوی، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، تشکیل مه و کاهش دید رخ می‌دهد بنابراین احتیاط در تردد جاده‌ای و مجهز کردن خودروها به تجهیزات زمستانی توصیه می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: رگبار باران و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ چهارشنبه (۱۸ دی ماه) برای نیمه شرقی خوزستان، جنوب ایلام، پنجشنبه (۱۹ دی ماه) برای جنوب و غرب فارس، بوشهر، شرق هرمزگان و جمعه (۲۰ دی ماه) در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی و جنوب فارس پیش‌بینی می‌شود.

آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست بنابراین احتیاط در تردد مناطق کوهستانی و پرهیز از اتراق در اطراف رودخانه‌ها توصیه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز