خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه مطرح کرد؛

ضرورتِ تکمیل اتوبان تبریز سهند در موعد مقرر

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۲۹۰

طاهرخانی گفت: عملیات اجرایی قرارداد مشارکتی تبریز سهند از سال گذشته به صورت جدی آغاز شده و خواهان تکمیل این پروژه در زمان‌بندی وعده داده شده هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حبیب‌الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه اتوبان تبریز سهند از اهتمام مدیریت ارشد استان برای تکمیل این پروژه، قدردانی کرد و گفت: عملیات اجرایی قرارداد مشارکتی تبریز سهند از سال گذشته به صورت جدی آغاز شده و خواهان تکمیل این پروژه در زمان‌بندی وعده داده شده هستیم.

 حبیب‌الله طاهرخانی افزود: این پروژه با توجه به موقعیت ویژه تبریز و جمعیت ساکن در شهر جدید سهند از اهمیت خاصی برای وزارت راه و شهرسازی برخوردار است.

 وی با قدردانی از تلاش‌ شبانه‌روزی پیمانکار این پروژه، افزود: متناسب با ضوابط و قوانین از اجرای این پروژه حمایت و به تعهدات خود عمل می‌کنیم.

پیمانکار پروژه بزرگراه تبریز- سهند نیز از حمایت‌های استاندار و معاون عمرانی وی در توجه به پیشبرد اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت: بر اساس قولی که به مردم و مسئولان داده‌ام این پروژه را در زمانی که وعده داده‌ایم به پایان می‌رسانیم.

 وی گفت: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی به عنوان شریک پروژه، به تعهدات خود عمل کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز