خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات لیگ برتر؛

مدافع سرشناس لیگ برتری در راه تراکتورسازی/ منتفی شدن حضور مدافعان ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۲۸۷

باشگاه تراکتور در آستانه به خدمت گرفتن یک مدافع لیگ برتری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فوتبال کشور رفته رفته به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود اما در عین ناباوری و به عبارتی عامیانه بازار با کسادی مواجه بوده و شاهد خرید و فروش ویژه ای نبوده‌ایم.

در این میان، تیم تراکتورسازی که بعد از خصوصی‌سازی و قرار گرفتن زیر چتر حمایتی شرکت سرمایه‌گذاری دریک با مالکیت محمدرضا زنوزی همواره در نقل‌وانتقالات سروصدای زیادی به پای کرده نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. 

این تیم که در خط دفاعی و حمله خود با مشکل جدی کمبود بازیکن روبرو است، تلاش می‌کند تا برای نیم‌فصل دوم این مشکل را مرتفع کرده و با قوای کامل وارد گود رقابت برای قهرمانی لیگ نوزدهم شود.

تراکتوری‌ها تا این لحظه تنها با یک بازیکن زیر 23 سال قرارداد بسته‌اند و در سوی دیگر ابوالفضل رزاق‌پور که به صورت قرضی راهی شاهین بوشهر شد، به همراه کوین فورچونه و یوکیا سوگیتا خروجی‌های این تیم بوده‌اند.

مسئولان باشگاه تراکتور به جز علنی کردن درخواست خود برای جذب دانیال اسماعیلی‌فر، مذاکرات با گزینه‌های مدنظر خود را به صورت چراغ خاموش انجام می‌دهند که این مذاکرات هنوز منجر به عقد قرارداد نشده است.

در این میان، نام‌های متعددی نیز به عنوان اهداف نقل‌وانتقالاتی تیم تراکتور مطرح شده‌اند که شاخص‌ترین آنها کریم انصاری‌فرد و مرتضی پورعلی‌گنجی دو لژیونر ملی‌پوش شاغل در لیگ ستارگان قطر هستند.

از میان گزینه‌های داخلی نیز می‌توان به عیسی آل‌کثیر مهاجم صنعت‌نفت آبادان اشاره کرد که در فصل جاری لیگ برتر با قرار گرفتن در صدر جدول گلزنان مشتریان زیادی پیدا کرده است.

طبق شنیده‌ها، حضور دانیال اسماعیلی‌فر و وحید محمدزاده مدافعان ذوب‌آهن در تبریز بطور کامل منتفی شده و در پی این اتفاق، تراکتور در آستانه جذب یک مدافع دیگر قرار گرفته است.

این مدافع که در یکی از تیم‌های پرطرفدار عضویت دارد، صحبت‌های خوبی با مسئولان باشگاه تراکتور انجام داده و به احتمال فراوان بزودی قرارداد خود را با این تیم منعقد خواهد کرد.

از سویی، مذاکرات باشگاه تراکتور با فرشاد محمدی‌مهر نیز با وجود اینکه به مراحل نهایی خود نزدیک شده بود اما به دلیل عدم توافق در مدت قرارداد به حالت تعلیق درآمده است.

براساس اخبار رسیده، تراکتوری‌ها خواهان انعقاد قراردادی سه ساله هستند اما محمدی‌مهر اصرار دارد تا این قرارداد دو ساله بسته شود و همین اختلاف‌ باعث شده تا توافق نهایی حاصل نشود.

باید منتظر ماند و دید کار تراکتور در این پنجره از نقل‌وانتقالات به کجا می‌انجامد و آیا این تیم می‌تواند جای خالی ایجاد شده در فهرست خود را با بازیکنان ستاره و توانمند پر کند یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز