خبرگزاری کار ایران

سیاهپور اعلام کرد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافر فارس جهت اعزام عزاداران به کرمان

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۲۳۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آمادگی کامل راهداری و حمل و نقل مسافر جاده ای استان به منظور شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، جلسه بررسی آخرین وضعیت هماهنگی های انجام شده در زمینه اعزام عزاداران و عاشقان سردار شهید قاسم سلیمانی به کرمان با حضور معاونین و روسای ادرات راهداری شهرستان های استان فارس برگزار شد.

سیاهپور گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان فارس، کلیه مراکز راهداری و پرسنل اداره کل آمادگی کامل در راستای پشتیبانی، اعزام و هرگونه خدمات لازم به صورت شبانه روزی برای تسهیل تردد عزاداران و شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید، قاسم سلیمانی در کرمان دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس افزود: جامعه راهداری و حمل و نقل جاه ای  با علاقه و عشق وافر به حافظان و مرزداران نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در عمر با برکت انقلاب اسلامی در کنار مردم خدمت کرده و نقش بسزایی در برگزاری مراسمات و نیازهای حمل و نقل در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی تاکنون داشته اند.

وی تاکید کرد: معاونین و روسای ادارات و راهداری ها تا پایان مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان با توجه به همجواری استان فارس و افزایش ترددها در جاده های مواصلاتی استان موظف اند به صورت شبانه روزی و با درنظر گرفتن همه امکانات موجود و افزایش گشت های جاده ای اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز