خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

بیش از ۱۶ هزار زنجانی از دوره‌های آموزشی هلال احمر بهره مند شدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۰۵۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان: گفت: در ۹ ماهه گذشته از سال‌جاری ۱۶ هزار و ۶۴۰ نفر در سطح شهرها و روستاهای این استان از آموزش‌های هلال احمر بهره‌مند شده اند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ارائه آموزش همگانی را یکی از مسئولیت‌های اصلی جمعیت هلال احمر دانست و اظهار کرد: برای تحقق این مهم درصدد بهره‌مندی شهروندان از آموزش‌های مورد نیاز هستیم.

شهرام میرزایی افزود: در 9 ماهه گذشته از سال‌جاری 660 دوره آموزش کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استانT در برابر حوادث احتمالی ارائه شده است.

وی تصریح کرد: برای  16 هزار و 640 نفر در سطح استان ارائه دوره آموزشی کمک‌های اولیه و 22 ساعت دوره آمادگی در برابر مخاطرات نیز ارائه شده است.

میرزایی خاطرنشان کرد: ارائه این آموزش‌ها در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، سربازان ارتش، مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای همه این فراگیران در این دوره‌های آموزشی گواهینامه ارائه شده است، یادآوری کرد: این آموزش‌ها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرم‌دره، ایجرود و ماهنشان محقق شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چند وظیفه در قانون مدیریت بحران و قانون پنج ساله برنامه توسعه اقتصادی کشور به هلال احمر محول شده که یکی از این وظایف تاکید به نقش هلال احمر در مقوله ارائه آموزش‌های همگانی به هموطنان است.

وی افزود: آموزش‌های امدادی هلال احمر در سطح استان زنجان در مناطق شهری و روستایی و در سطح مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها و ادارات تداوم خواهد داشت.

میرزایی با بیان اینکه مردم باید آموزش‌ها را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: شهروندان علاقه‌مند به فراگیری آموزش‌های هلال احمر با مراجعه به شعب هلال احمر در سطح استان زنجان، ثبت‌نام خود را قطعی کنند تا نسبت به ارائه آموزش مقدماتی برای آنها برنامه‌ریزی شود و حتی افراد می‌توانند دوره‌های تخصصی را نیز سپری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز