خبرگزاری کار ایران

بازارهای قشم در سوگ سردار دلها تعطیل اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۹۲۹

بازارهای شهرهای قشم و درگهان فردا دوشنبه -16 دی ماه- در همراهی با سوگواره سردار دل‌ها، تعطیل اعلام شد.

 به گزارش ایلنا از هرمزگان، اصناف و بازاریان شهرهای قشم و درگهان، واحد اصناف و موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم همزمان با سراسر کشور، روز دوشنبه 16 دی ماه را تا هنگام ظهر تعطیل اعلام کردند.

کسبه و بازاریان این شهرها، با برافراشتن پرچم‌های سیاه بر سردر مجتمع های تجاری و بازار، به سوگواری در شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرداخته و با نصب پارچه‌هایی با مضامین مختلف، بر ادامه راه آن سردار شهید تاکید کرده و خواستار ادامه مقاومت در برابر استکبار جهانی شدند.

سردار سپهبد شهید  قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه "ابو مهدی مهندس" جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، بامداد روز جمعه زمانی که با ۲ خودرو از فرودگاه بین‌المللی بغداد خارج شدند، توسط نیروهای تجاوزگر آمریکا هدف حمله پهبادها قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک شهرستان رابر از توابع استان کرمان متولد شد و  پس از پیروزی انقلاب  اسلامی در ۱۳۵۷ و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این نهاد پیوست.

وی در طول جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز