خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای انجام شد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در شیراز / بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۸۰۱

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور بیانیه ای شهادت اسوه خط اول جهاد و مقاومت اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا در این بیانیه آمده است: شیطان بزرگ و ایادی دست‌نشانده‌اش باید بدانند با در هم آمیخته شدن خون پاک شهدای ایران و عراق که جرمی جز قلع‌ وقمع داعش، این دست‌پرورده آمریکا نداشته‌اند، اتّحاد و وحدتی آسمانی بین دو ملت ایران و عراق رقم خورد که تا قیامت، ناگسستنی است و از این پس، جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکان فرو رود و دستان پلیدشان را که آغشته به خون بی‌گناهان و مظلومان عالم می‌باشد، از منطقه قطع خواهند نمود.

در ادامه این بیانیه آمده است:

هرچند فقدان آن عزیز سربلند آتش سوزان بر جان و جگرمان افکنده است، اما دشمن بداند جای حاج قاسم سلیمانی‌ها خالی نخواهد ماند و سرداران سرافراز جبهه مقاومت جای آن شهیدان بزرگوار را پر نموده، راه آن شهید سعید را استمرار خواهند بخشید.

لذا به همین مناسبت وبه منظور  ادای احترام به مقام شامخ و والای آن شهید بزرگوار، مراسم عمومی بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روز سه شنبه مورخ هفدهم دی ماه از ساعت 9 صبح از دو مسیر:

1- میدان شهدا- خیابان نمازی- بلوار شهید آیت الله دستغیب - حرم مطهر حضرت احمد بن موسی کاظم (ع)

2- چهارراه شاهزاده قاسم (ع)- خیابان حضرتی- حرم مطهر حضرت احمد بن موسی کاظم (ع)

با راهیپمائی خیل گسترده مردم قدر شناس و حزب اللهی آغاز  و  آنگاه راس ساعت ده صبح در محل شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با ویژه برنامه هائی خاص ادامه خواهد یافت.

شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی فارس در خاتمه از عموم مردم شریف ، شهید پرور و قدر شناس شیراز درخواست کرد با حضور گسترده و منسجم خود دراین مراسم، ضمن تجدید عهد و میثاق با مقتدای عظیم الشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، نسبت به مقام والای آن شهید ادای احترام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز