خبرگزاری کار ایران

مدیر کارخانه سیمان آبیک در پاسخ به ایلنا بیان کرد:

برداشت روزانه ۲۷ هزار تن مواد سیمان از معادن

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۴۴۴

مدیر کارخانه سیمان آبیک گفت: زمانی که دو خط کارخانه سیمان آبیک فعال است، روزانه بین ۲۵ تا ۲۷ هزار تن مواد سیمان از معادن برداشت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی اکبر الوندیان در حاشیه بازدید خبرنگاران شهرستان آبیک و استان البرز از بخش‌های مختلف کارخانه سیمان در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا در قزوین که میزان برداشت روزانه کارخانه سیمان آبیک از معادن چه میزان است، اظهار کرد: میزان روزانه برداشت از معادن در زمانی که دو خط کارخانه سیمان فعال است، بین ۲۵ تا ۲۷ هزار تن بوده که بسیار حجم عملیاتی سنگینی است.

وی افزود: ضریبی برای برداشت از معادن وجود دارد و آن، ۱.۶۵ درصد است یعنی از هر ۱۶۵ کیلوگرم مواد برداشت شده، ۱۰۰ گرم  محصول سیمان تولید می‌شود.

مدیر کارخانه سیمان آبیک ادامه داد: فیلتراسیون کارخانه سیمان بسیار پیشرفته بوده اما نمی توانیم بگوئیم میزان خروجی ها صفر است بلکه سعی کردیم در حد پایین نگه داریم.

الوندیان اضافه کرد: هر کارخانه ای استاندارهای خاص خودش را دارد و کارخانه سیمان آبیک هم از این مهم مستثنا نیست و هرگاه مشکل فنی در برق یا گاز این کارخانه ایجاد شود یا از وضعیت نرمال خارج شود، نسبت به توقف کوره ها یا خارج کردن از مدار اقدام می‌شود و سریعا به حالت اولیه بازگردانده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر برودت هوا، خروجی کوره ها و دودکشهای کارخانه سیمان آبیک، غبار نیست بلکه بخار آب است.

این مدیر کارخانه در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا که امکان پایش آن لاین کارخانه توسط مسئولان محیط زیست شهرستان آبیک وجود دارد، توضیح داد: ما ممانعت و مخالفتی نمی کنیم و مدیریت پایش در حوزه سازمان حفاظت از محیط زیست و استان البرز قرار دارد و مسئولان این سازمان باید تصمیم‌گیری کنند.

الوندیان در جریان بازدید خبرنگاران از بخش‌های مختلف کارخانه سیمان از جمله کوره ها و آزمایشگاه کنترل و کیفیت و غیره در خصوص روند تولید سیمان مطالبی بیان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز