خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکزحراست دانشگاه آزاد اسلامی:

هیچ یک از کاندیدای انتخاباتی حق سخنرانی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۴۱۷

رئیس مرکزحراست دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص انتخابات مجلس گفت: هیچ یک از کاندیدای انتخاباتی حق سخنرانی را در هیچ یک از واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی ندارند، ولی اگر بصورت مناظره و با دعوت تشکل‌های دانشجوئی دانشگاه صورت گیرد، مانعی ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد شیراز، سردار سیروس صابری در بدو ورود به واحد شیراز با قرائت فاتحه بر مزار مطهر شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشت و سپس در جلسه هیأت رئیسه واحد شیراز حضور پیدا کرد .

محمد کاظم کاوه پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در ابتدای جلسه گزارش کاملی از وضعیت استان و واحد شیراز در حوزه‌های آموزشی و تحصیلات تکمیلی، پژوهش و فناوری، دانشجوئی و فرهنگی ،توسعه مدیریت و منابع و عملکرد و فعالیت‌های مهم دانشگاه را به سمع حاضرین در جلسه رساند و  از تلاش‌های بی وقفه علی حسین منصوری،  مدیر کل حراست واحد شیراز بخاطر ایجاد حس اعتماد در دانشگاه و بین کارکنان، اساتید و دانشجویان تشکر و قدردانی کرد.

رئیس مرکزحراست دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شیراز اظهار کرد: حرکت به سمت رشد و تعالی در دانشگاه با تجدید نظر در برنامه‌ریزی و حرکت های جدید  صورت گیرد تا دوباره دانشگاه جوان شود.

وی از مسئولان واحدها و مراکز خواست که سیستم نظارت تصویری واحدهای دانشگاهی را در اولویت  کاری خود قرار دهند تا نظارت موثرتری بر دانشگاه داشته باشند و  تاکید کرد:  کار کنید و دست از تلاش برندارید و کاری کنید که بعد از بازنشستگی حسرت انجام کارهای را که می‌توانستید بکنید و نکردید را نخورید.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاداسلامی بر انجام دقیق و موثر" دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری و فرهنگی" در دانشگاه تاکید کرد و اجرای این دستورالعمل را از اولویت‌های مهم در حوزه کاری همه مسئولان دانست و در ادامه به پای سخنان اعضای هیأت رئیسه واحد شیراز نشست و مسائل مهم گفته شده را یادداشت و قول مساعدت و پیگیری در سازمان مرکزی داد.

به گزارش روابط عمومی، نشست سردار صابری با مدیران حراست واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و بازدید از تعدادی از واحدهای دانشگاهی استان  از دیگر برنامه‌های سفر رئیس مرکزحراست دانشگاه آزاد اسلامی به استان فارس بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز