خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مسئولان و مقامات هرمزگانی در پی شهادت سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۳۵۷

همزمان با شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، تعدادی از مسئولان هرمزگان در پیام‌های جداگانه‌ شهادت این مجاهد راستین را تبریک و تسلیت گفته و جنایت آمریکا در به شهادت رساندن قهرمان مبارزه با تروریسم را محکوم کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،در پی حمله تروریستی نیروهای آمریکایی به خودروی حامل سردار قاسم سلیمانی و جمع دیگری از فرماندهان مقاومت در عراق و شهادت این فرمانده رشید و دلاور جهان اسلام، مقامات، شخصیت‌ها و چهره‌های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی هرمزگان با پیام‌های جداگانه‌ای این ضایعه بزرگ را تسلیت گفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان:  آمریکای جنایت‌کار، فاجعه بزرگی را رقم زد و به شهادت رساندن سردار دلاور ملت ایران برای او سخت تمام خواهد شد. سردار سلیمانی عزیز دل همه ملت ایران بود و خون پاک او سرآغاز اتفاقات عظیمی خواهد بود که در تاریخ ماندگار خواهد شد. شهید سلیمانی زمینه‌ساز پیروزی‌های مستمر جبهه مقاومت بر علیه جریان‌های تکفیری بود که آمریکا ساخته و پرورانده بود و همین مسأله باعث شد تا انتقام شکست‌های مفتضحانه‌شان را از این سردار غیور بگیرند.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان: شهادت حاج قاسم منشا خیر و برکت بسیار بزرگی برای وحدت و همدلی جهان اسلام و نابودی آمریکای جهانخوار و رژیم پلید صهیونیستی خواهد بود. منتظر فرمان رهبری برای انجام هر مأموریتی هستیم و صدها جوان دلاور و صدها بسیجی غیور از همین اولین ساعات پخش این خبر کمترین، آمادگی خود را برای مجاهدت در راه انتقام خون حاج قاسم اعلام داشته‌اند.

محمد آشوری عضو هیأت رئیسه مجلس و رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان: این رزمنده قدیمی، صمیمی و پرتلاش، جوانی پاک و متعبد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت در دفاع از میهن اسلامی و کیان اسلام و انقلاب گذراند و مقطع پایانی عمر با برکت و چهره نورانی خود را در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد و در همین جبهه پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و جهاد فی سبیل الله نائل آمد. فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس: بار دیگر تجاوز دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه‌ای دیگر آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ مالک اشتر زمان داغدار نمود. قطعا شهادت این سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی چهره ننگین آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت‌ها افشا خواهد نمود.

حسین هاشمی تختی نماینده مردم هرمزگان در مجلس: بار دیگر دستان خبیث آمریکای جهانخوار به خون فرزند رشید دیگری از این سرزمین مقاومت و حماسه آلوده شد و جنایتی عظیم رخ داد که همه آزادیخواهان عالم را عزادار نمود.روح بلند و ملکوتی حاج قاسم سلیمانی به نزد پروردگارش در ملکوت اعلی شتافت اما فرزندان خمینی شریف انتقام سختی از مزدوران آمریکایی خواهند گرفت که در تاریخ ماندگار شود. خداوند متعال بر عمر و عزت رهبر فرزانه و گرانقدرمان بیافزاید که خواری و خفت دشمنان را در سایه تدابیر همیشگی او به نظاره بنشینیم.

فریدون همتی استاندار هرمزگان:  آمریکای جنایتکار با این اقدام تروریستی، بار دیگر چهره منحوس و استکباری خود را نشان داد و قطعا این اقدام آنان بی پاسخ نخواهد ماند. سردار قاسم سلیمانی عمر با برکت خویش را برای مجاهدت در راه اسلام گذراند و در نهایت به آرزوی همیشگی خود یعنی شهادت در راه خدا رسید. این بزرگمرد چه در دوران دفاع مقدس با فرماندهی رزمندگان اسلام و چه پس از آن با هدایت نیروهای مدافع حرم، شجاعانه، دلاورانه و فداکارانه در راه دفاع از اسلام و حفاظت از امنیت ایران اسلامی کوشید.

عزیزالله کناری فرماندار بندرعباس: سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب به فیض عظمای شهادت نایل و با شهادت ایشان ستاره ای دیگر به سپهر افتخارات انقلاب اسلامی و جهان اسلام افزوده شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، تمام همرزمان ایشان و به ویژه خانواده گرامی وی از خداوند رحیم برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی را مسالت می نمایم.

عباس امینی زاده شهردار بندرعباس:  بی تردید سربازان جبهه مقاومت با شهادت حاج قاسم سلیمانی فصل جدیدی از مبارزه را اغاز خواهند کرد و درخت مقاومت را در منطقه و جهان تنومند تر و قدرتمند تر به بار خواهند نشاند. نام سردار  سپهبد سلیمانی مترادف با مبارزه با تروریست و حمایت از انسانهای بی پناه و بی گناه در کتاب تاریخ حک شده است .عزم ملت ایران و ملتهای ازاد منطقه برای مبارزه با دولت سفاک آمریکا با این اقدام تروریستی بیشتر خواهد شد بی شک این جنایت به شکلی انقلابی توسط مجاهدان اسلام پاسخ داده میشود پرچمی که این سردار رشید اسلام در منطقه و جهان بر افراشته قطعا با اقتدار بیشتری به اهتزاز در خواهد آمد. اینجانب شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای سردار محبوبمان  علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم.

علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان: قامت سرافرازی از منادیان توحید و ایثار در راه صیانت از حریم ایمان و ولایت بر خاک افتاد و همزمان روح بلندش به ملکوت اعلی پرکشید. شهادت مظلومانه "سرباز ولایت و "سردار سرافراز اسلام، انقلاب و ایران؛ حاج قاسم سلیمانی که پس از عمری مجاهدت و ایثار در حراست از حریم اهل بیت «علیهم السلام» و نبرد با گروهک های تکفیری _ صهیونیستی و حامیان آنها در هجوم ناجوانمردانه رژیم سفاک و تروریست ایالات متحده آمریکا به لقاء حق نائل شد؛ فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید. بدون تردید خون پاک این شهید والامقام فصل جدیدی در مبارزه امت اسلامی با استکبار جهانی و جریانهای تروریستی و تکفیری گشوده و روح تازه ای در کالبد مجاهدان فی سبیل اللّه خواهد دمید.

سرتیپ دوم غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان: شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و امت اسلامی، این فرمانده شجاع و ولایت مدار را که پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه اعتلای اسلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید، به ساحت نورانی حضرت ولی عصر (عج) فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، امت شهیدپرور، رزمندگان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده گرانقدرش عرض تبریک و تسلیت داشته، از ساحت اقدس ربوبی علو درجات در جوار اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) برای این سردار شهید خواهانیم.امیدواریم یاد و خاطره حماسه‌آفرینی‌های این سرباز ولایت برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی باشد.

رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: شهادت هنر مردان خداست و سردار سلیمانی با عمری مجاهدت در مسیر مبارزه با تروریسم و تجاوز و بی‌عدالتی به سردار قلب‌های ملت ایران بدل شده بود. روح او اکنون در جوار همه شهدای گرانقدر این آب و خاک آرام گرفته است و عالی‌ترین درجات در نزد خدای سبحان گوارای وجودش باد.                                

تراب ذاکری فرزند شهید غلامشاه ذاکریمقام الهی سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی کامل شد.خباثت ابلیس زمان، نتیجه اش چیزی جز جوشش خون جوانان ایران و فداکاران جبهه مقاومت نخواهد بود. عرض تسلیت محضر رهبر فرزانه انقلاب و خانواده ۸۵ میلیونی قاسم سلیمانی که مکررأ طالب شهادت بود و چه زیبا که شهادتش بدست جنایت کارترینِ نوعِ بشر حادث شد اما آمریکا و علی الخصوص رئیس جمهور جاهلش بدانند بعد از حاج قاسم، نگاه دلاورانه سردار سلیمانی از دریچه چشمان یکایکِ مجاهدانِ جبهه مقاومت بر آنها سنگینی خواهد کرد. جنایتکاران یقین بدانند به شهادت رساندن سردار قلوب ایرانی فرجامی جز مستولی شدن خوف بر هیئت حاکمه آمریکائیها نخواهد داشت.  بدانید که برای عزت و اقتدارمان آماده شهادتیم.

حسن مریدی‌زاده فرمانده دوران دفاع مقدس: قطعا انتقام خون این عزیز دلمان را از متجاوزین به اسلام و مسلمین خواهیم گرفت. دشمنان فکر کردند با شهادت حاج قاسم سلیمانی آرام خواهند گرفت اما غافل از این هستند که با این عمل غیر انسانی خود ۸۰ میلیون حاج قاسم سلیمانی هستند که انتقام خون ایشان را از متجاوزین بگیرند. بنده به عنوان کوچکترین سرباز امام عزیزتر از جانم امام خامنه‌ای بزرگ آماده‌ام از هرگونه خدمتی در این راه کوتاهی نکنم و گوش بفرمان ولی امرمان هستم.

 

 

پیام تسلیت مسئولان و مقامات هرمزگانی در پی شهادت سردار سلیمانی

شرح عکس:

 سردارشهید قاسم سلیمانی به همراه بچه های محله الشهدا بندرعباس،این عکس در منزل سردارشهید اسحاق اسطحی در بندرعباس گرفته شده است.شهید اسحاق اسطحی تخریبچی لشکر41ثارالله و از غواصان شجاع استان هرمزگان بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز