خبرگزاری کار ایران

در جلسه هماهنگی استان اعلام شد؛

تشییع پیکر سردار سلیمانی سه‌شنبه در کرمان/ احتمال تعطیلی مدارس و ادارات استان

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۳۰۳

طبق وصیت سپهبد شهید"حاج قاسم سلیمانی"، پیکرپاک این سردار پرافتخار اسلام سه شنبه در گلزار شهدای کرمان آرام خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: به احتمال زیاد پیکر شهید سلیمانی دوشنبه عصر وارد استان کرمان و پس از مراسم وداع، آیین  خاکسپاری سه‌شنبه در گلزار شهدای کرمان انجام خواهد شد.

علیرمضانی افزود: با توجه به محبوبیت فراوان سردار سلیمانی حتی در بین کشورهای دیگر تعداد زیادی از میهمانان و خبرنگاران خارجی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت و پیش‌بینی‌های لازم برای پوشش مناسب رسانه ای این مراسم نیز انجام شده است.

انجم شعاع مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم از تشکیل 8 کمیته مختلف برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید سلیمانی خبر داد.

 مشاور رسانه ای استاندار و روابط عمومی استانداری کرمان نیز گفت : همه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید سلیمانی اندیشیده شده است.

تقی زاده درباره تعطیلی روز مراسم تشییع افزود: با هماهنگی وزارت کشور بزودی تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز