خبرگزاری کار ایران

نماینده تبریز و آذرشهر در مجلس مطرح کرد:

سردار سلیمانی، نماد مبارزه با ظلم و مقاومت/ جنگ به نفع هیچکس نیست

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۲۲۳

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: من به عنوان نماینده مردم معتقدم جنگ به نفع هیچ کس نیست و نباید شرایط به گونه‌‌ای باشد که جنگ رخ دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهاب‌الدین بیمقدار نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت:  من این شهادت را به مردم عزیز ایران و مقام معظم رهبری تسلیت و تبریک عرض نمایم. سردار سلیمانی، نماد مبارزه با ظلم و نماد مقاومت بود و تواسنت با تدابیر خود ریشه داعش را از بین ببرد.

وی افزود: حرکت آمریکا یک کار تروریستی و غیر انسانی بود چرا که شهید سلیمانی، با پروازی عادی به سمت عراق حرکت کرده بود و امیدوارم بتوانیم انتقام این کار را از آمریکایی‌ها بگیریم.

بیمقدار در خصوص نحوه پاسخ  به اقدام آمریکا، توضیح داد: این حرکت باید زیر نظر رهبر معظم انقلاب و شورای امنیت ملی بوده و به قدری سنجیده باشد که منجر به جنگ میان ایران و آمریکا نشود.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده مردم معتقدم جنگ به نفع هیچ کس نیست و نباید شرایط به گونه‌‌ای باشد که جنگ رخ دهد.

نماینده تبریز در پاسخ به این سئوال که چگونه می‌توان از اقدام آمریکا انتقام گرفت اما اجازه نداد تا جنگی صورت نگیرد، ابراز داشت: به نظرم پیشنهاد آمریکایی‌ها که به اطلاع وزیر امور خارجه رسانده شده است، می‌تواند یکی از بهترین راه‌کارها باشد به طوریکه آمریکایی‌ها گفته بودند، هرکجا را میخواهید اطلاع دهید و سپس بزنید.

بیمقدار در پایان با بیان اینکه دو طرف بهتر است خویشتندار بوده و به فکر گفت‌وگو با یکدیگر باشند، تصریح کرد: دوباره تاکید می کنم که بهتر است ایران و آمریکا با یکدیگر گفت‌وگو و مذاکره کنند چرا که نهایت هر جنگی، مذاکره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز