خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور دولت اصلاحات مطرح کرد:

دلایل محبوبیت سردار سلیمانی/ او به همه جریانات درون نظام وفادار بود/ ایران اجماع جهانی علیه ترامپ ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۱۵۲

وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: مهم ترین دلیل محوبیب سردار سلیمانی ، اخلاص و وفاداری او به همه جریانات نظام است و همه جریانات سیاسی بین‌المللی از سلیمانی به عنوان کسی که با ریشه کن کردن عوامل شرارت؛ صلح و امنیت را به منطقه برگرداند، یاد می‌کنند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از لامرد، حجت‎الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری در حاشیه جلسه هماهنگی کارگروه های منطقه‌ای همایش ملی ریحانه النبی درباره علل محبوبیت سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین دلیل محبوبیت و مقبولیت سردار حاج قاسم‌سلیمانی؛ اخلاص اوست، سلیمانی در دوران دفاع مقدس بدون هیچگونه شائبه‌ای با تمام وجود در تمام صحنه‌ها حاضر بوده و بعد از آن نیز جهاد و مبارزه را به هیچ دلیلی و بدون هیچ چشم‌داشت سیاسی کنار نگذاشته است.

وی ادامه داد: دلیل دومی که محبوبیت سردار سلیمانی را رقم زده است؛ صفا، صمیمیت و همه جانبه نگری اوست، سلیمانی در هیچ دسته، باند و گروهی خود را محدود نکرد و به همه جریانات درون نظام صمیمانه وفادار بود و به همه احترام می‌گذاشت و به همین دلیل؛ همه به او احترام می‌گذاشتند. کم هستند افرادی این چنینی که در اوج قدرت از ظرفیت های وجودی‌شان برای همه احترام قائل باشند و جانبدارانه برخورد نکنند.

وزیر کشور دولت اصلاحات افزود: دلیل سوم محبوبیت سلیمانی، این بود که او نماد حضور یک مجاهد انقلابی در عرصه ی بین الملل به حساب می آمد و همه جریانات سیاسی بین المللی از سلیمانی به عنوان کسی که صلح و آرامش منطقه را از طریق دفع اشراری مثل داعش دنبال کرد و هزینه های زیادی را تحمل کرد تا بتواند با ریشه کن کردن عوامل شرارت؛ صلح و امنیت را به منطقه برگرداند، یاد می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی لاری بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تاکنون هزینه‌های زیادی داده است، چهره های شاخصی مثل شهیدان بهشتی، باهنر، رجائی و ۷۲ تن از یارانش؛ چهره های تاثیرگذاری مثل شهیدان اشرفی، مدنی، دستغیب و همه عزیزانی که ذخایر این مملکت بودند از دست داده ولی قرص و محکم و استوار مانده است، ضایعه از دست دادن شهید سلیمانی برای همه ملت دردناک است اما ظرفیت وجودی جمهوری اسلامی، قدرت این را دارد تا فرزندان دیگری را به این راه عرضه کند تا ان شاالله راه شهید سلیمانی و یارانش تداوم پیدا کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا آمریکایی ها می‌توانند در این خصوص جامعه جهانی را با خود همراه کنند، گفت: حرکتی که آمریکایی‌ها به دلیل شرارت و خوی استکباری‌شان انجام دادند حتی در داخل آمریکا هم همراه ندارد و من فکر می‌کنم ترور قاسم سلیمانی یکی از جنایاتی است که توسط دار و دسته تندروی ترامپ انجام شده و قطعاً جامعه جهانی این مسئله را به هیچ وجه نمی پذیرد و نمی بخشد و ما با حضور مقتدرانه در عرصه بین‌الملل می‌توانیم اجماعی که شایسته این مسئله است علیه جریان حاکم در آمریکا ایجاد کنیم و تا با یک دیپلماسی موفق بتوانیم از خون شهید پاسداری کنیم.

حجت الاسلام موسوی لاری در پایان گفت: نه جمهوری اسلامی و نه حقیقت طلبان جهانی هرگز اجازه نمی‌دهند انسان‌های شروری مثل ترامپ با این جنایات سر به بالین آرامش بگذارند و ان شاالله کسانی هستند که بتوانند خواب خوش آنها را به کابوسی که شایسته آن هستند تبدیل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز