خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک بیان کرد:

برگزاری مراسم گرامیداشت سردار دل‌ها باید مردمی باشد/ لزوم دقت مسئولان در تعظیم شعائر شهید

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۰۷۲

فرماندار شهرستان آبیک گفت: برگزاری مراسم مختلف گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی باید مردمی باشد و لازم است مسئولان با برگزاری مراسم باکیفیت، در این زمینه سنگ تمام بگذارند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی که در فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت شهادت سردار سلیمانی مراسم مختلفی در شهرستان آبیک برگزار خواهد شد که نباید مراسم دولتی شود بلکه باید خودجوش و مردمی باشد چرا که شهید مورد تکریم تمام آحاد جامعه هستند.

وی با ترغیب مردم به حضور گسترده در مراسم مختلف گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی توسط مسئولان شهرستان آبیک، بر سیاه پوش کردن سردرب و محیط ادارات و روستاها و شهرهای این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی باید با کیفیت برگزار شود و از سر تکلیف نباشد از سویی، مسئولان باید حضور جدی و پررنگ در مراسم مختلف داشته باشند.

احمدپور با بیان اینکه شخصیت سردار سلیمانی تکرار شدنی نیست، اضافه کرد: قطعا افرادی جانشین سردار سلیمانی ها هستند و سردار سلیمانی های دیگر  رویش خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: هدف غایی فعالیت و اقدامات سردار سلیمانی طی چند سال اخیر  صدور انقلاب به سرزمین های اشغالی و غیره بوده و با تدبیر و مدیریت نظامی ایشان تحقق یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: سردار سلیمانی مظهر و نماد مقاومت بود و زندگی خود را وقف از خودگذشتگی و رسیدگی به آه مظلومان و شهادت کرده بود.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: شهادت سردار سلیمانی مقارن با ولادت باسعادت حضرت زینب (س) تصادفی نیست و حکمتهایی در آن نهفته است و دوست و دشمن و بیگانه و آشنا در شهادت ایشان اندوهگین شدند و گریستند.

احمدپور اذعان کرد: سردار سلیمانی به گردن ملت ایران حق دارد و مسئولان باید در تعظیم شعائر این شهید باید دقت کافی و لازم را داشته باشند.

سردار سلیمانی از اذهان پاک نمی‌شود

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در این جلسه گفت: در ۴ دهه انقلاب به غیر از ارتحال امام خمینی (ره)، مصیبتی نبود که به اندازه شهادت سردار سلیمانی تمام ایران را عزاخانه کرد.

وی افزود: شخصیت‌های برجسته سیاسی از بین ما رفتند اما ایران اسلامی پس از شهادت سردار سلیمانی، به گونه دیگری سیاه پوش و عزادار  شد.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: سردار سلیمانی عزت نفس ملت ایران را در دنیا در اوج نگه داشت که علت عمق ارادت ما به ایشان، عمق علاقه فطری بشر به عزت نفس است چرا که به عزت نفس علاقمند بود و ناموس ما را حفظ کرد.

حسینی میرامینی اضافه کرد: سردار سلیمانی در مقوله شهادت مجتهد هستند و ۴۰ سال با شهدا مانوس بودند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بگوئیم در ایران دو نفر در باب شهادت صاحب نظر هستند یکی از آنها قطعا سردار سلیمانی بود که به صورت اجتهاد میدانی میتواند درباره شهید اظهار نظر کند.

امام جمعه شهرستان آبیک بیان کرد: سردار سلیمانی از اذهان پاک نمی‌شود و دائم با شهدا مانوس بود.

حسینی میرامینی افزود: سردار سلیمانی در اوج عزت شربت شهادت نوشید و دشمنانش در اوج بزدلی این سردار شیرمرد را به شهادت رساندند این در حالی است که در مقابل سردار در اوج تواضع هستیم.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: دشمنان می خواستند عزت سردار سلیمانی را بشکنند اما نتوانستند و ما مدیون این سردار بزرگ هستیم.

مسلم لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام  هم در این جلسه بر اطلاع رسانی گسترده مردم برای شرکت در مراسم مختلف گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: شهادت این سردار اسلام تراز انقلاب را ارتقا می‌دهد و ظرفیتی را برای رشد و خیزش جدید در جامعه ایجاد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز