خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

موج عظیم راهپیمایان نشانه اتحاد مردم ایران بر علیه دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۸۹۲

استاندار البرز با حضور در راهپیمایی ضد آمریکایی امروز که به مناسبت شهادت سردار قاسمی در کرج برگزار شد، گفت: موج عظیم جمعیت در این راهپیمایی نشانه اتحاد مردم ایران بر علیه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی شهادت سردار پاسدار قاسم سلیمانی، راهپیمایی ضد آمریکایی امروز بعد از برگزاری نماز جمعه سیاسی عبادی ۱۳ دی ماه شهر کرج با حضور نماینده ولی فقیه در البرز، استاندار، معاون سیاسی، امنیتی استانداری، فرمانده نیروی انتظامی البرز و تنی چند از مسئولان و مدیران استان و مردم شهر کرج برگزار شد. 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که از مصلی کرج تا میدان توحید ادامه داشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید پاسدار قاسم سلیمانی، فریاد انزجار خود را از این اقدام تروریستی ابراز کردند.‌

مردم کرج با فریاد خشم خود علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی، خواستار پاسخ کوبنده این جنایت تروریستی شدند.

عزیزاله شهبازی، استاندار البرز در حاشیه این راهپیمایی با اشاره به حضور گسترده مردم، افزود: اقشار مختلف مردم زحمتکش، پرتلاش و عزیز میهن اسلامی و به خصوص جوانان برای شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اکنون به راهپیمایی آمده اند.

وی ادامه داد: این مردم در این راهپیمایی حاضر شدند تا دشمن بداند که با ریختن خون شهید سردار سلیمانی، محور مقاومت را مستحکم تر شده است.

شهبازی گفت: مردم در سراسر میهن اسلامی اکنون متحدتر شده اند که دشمن بداند با شهادت سردار سلیمانی که آرزوی دیرینه این مجاهد بوده، مردم ماهیت پلید دشمنان تا بن دندان مسلح را بیش از پیش شناختند.

وی افزود: دشمنان مطمئن باشند که سردار سلیمانی ها یکی پس از دیگری سلاح ایشان را برمی دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون نیز یکی از فرماندهان شجاع کشورمان سلاح ایشان را از زمین برداشته و در راه وی قدم گذاشته است.

وی گفت: شهادت این بزرگمرد تاریخ را تبریک می گویم و همچنین فقدان این مجاهد بزرگ را به مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

این راهپیمایی در دیگر شهرستان های استان البرز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز