خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله حسینی همدانی در واکنش به شهادت سلیمانی:

آمریکایی‌ها دست به اقدام احمقانه‌ای زدند/ منتظر انتقام سخت و دردناک فرزندان اسلام باشید

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۸۳۹

امام جمعه کرج گفت: سیاست‌بازان نادان و دنیاپرست ببینید که اگر دشمن روزنه‌ای پیدا کند درنگ نمی‌کند ولو برخلاف تمام پروتکل‌هایی که دارند، اقدام ناجوانمردانه می‌کنند لذا نباید از این به بعد بشنویم که کسی از داخل کشور راجع به معامله و مذاکره با بیگانگان حرفی بزند و هرگز این کلام از هیچ‌کسی در داخل نباید شنیده شود.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله حسینی همدانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، افزود: امروز دست پلید و تروریست استکبار، شیطان بزرگ، به خون فرزند رشید اسلام، سرباز دلاور قرآن، مالک رشید ولایت، شیر بیشه‌های مبارزه با داعشیان و تکفیریان، فرمانده شجاع خط مقاومت، رزمنده فداکار، عارف، زاهد و خودساخته، بسیجی بزرگوار قاسم سلیمانی آغشته شد و روح مطهرش به یاران شهیدش پیوست.

وی در ادامه افزود: او که دائماً خود را جامانده این قافله می‌دانست و آرزوی شهادت می‌کرد در این ایام فاطمیه و در روز جمعه مزد سال‌ها مبارزه و مجاهدت در راه قرآن، اهل‌بیت و انقلاب را گرفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز تأکید کرد: می‌خواهند با ترور و شهادت عزیزان‌مان روحیه ما را تضعیف کنند تا تن به ذلت دهیم و از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی‌مان عقب‌نشینی کنیم اما نمی‌دانند برعکس تصور آنان، شراره‌هایی از آتش در قلب ما برای گرفتن انتقام مظلوم، شعله‌ور خواهد شد و تا رسیدن به مقصود آرام نخواهد شد لذا ما به حقانیت راهی که می‌رویم با ریخته شدن این خون‌ها یقین می‌کنیم.

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: آنان نمی‌دانند که این خون در جوامع مختلف انسانی و مبارزینِ جبهه‌های مختلفِ رودررو با آمریکا و اسرائیل و ارتجاع حرکت ایجاد می‌کند و انگیزه تولید می‌کند و چنان طوفانی به پا خواهد کرد که اثری از جنایتکاران باقی نخواهد گذاشت.

وی افزود: آنها از رزمایش موفق سه‌جانبه ایران و روسیه و چین که در آب‌های بین‌المللی انجام شد عصبانی هستند و خوب می‌فهمند که در این نقطه عالم بلکه همه‌جا دیگر جایی برای آنان نیست لذا سعی می‌کنند که راه نجاتی پیدا کنند.

رئیس شورای هماهنگی و گسترش فرهنگ قرآنی استان البرز بابیان اینکه آمریکایی‌ها دست به اقدام احمقانه‌ای زدند و بازی بدی را شروع کردند که قطعاً تمام‌کننده آن نخواهند بود، گفت: مسلم بدانید پایان بازی کودکانه آذرخشی که درست کردید و بر این عملیات رذیلانه نام‌گذاری کردید به دست شما نخواهد بود و آمریکا منتظر انتقام سخت و دردناک فرزندان رشید اسلام در هر نقطه‌ای از عالم که منافعی داری باش.

تحقق شعار مرگ بر آمریکا نزدیک است

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: امروز کاملاً محسوس است و صدای خرد شدن استخوان‌های آمریکا و اسرائیل به‌خوبی بگوش می‌رسد و لحظات تحقق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نزدیک شده است لذا ای جرثومه‌های تباهی، پلیدی، ترور، خشونت و کودک کشی از امروز دیگر راحت نخوابید و هرلحظه منتظر صاعقه‌ای باشید که بر سر شما فرود خواهد آمد.

وی با اشاره به آیه ۱۰۶ سوره مبارکه بقره که می‌فرماید: «ما نَنْسَخْ مِنْ آیَهٍ أَوْ نُنْسِها نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْها أَوْ مِثْلِها أَ لَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ عَلى‌ کُلِّ شَیْ‌ءٍ قَدیر»، بیان داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید: «یا مثل او یا بهتر از او می‌آید نمی‌دانید که خدا قادر بر همه‌چیز است» و این یعنی دوستان ناراحت از این ناحیه نباشند که چه کسی جای قاسم سلیمانی را پر خواهد کرد.

رئیس بنیاد غدیر استان البرز در ادامه عنوان کرد: سنت خدا این است که جایگزین دارد البته هرکسی خصوصیات شخصی خودش را دارد اما باید ببینید چه چیزی او را قاسم سلیمانی کرد که قلب تمام ضد آمریکائی‌های جهان را متوجه خودش کرد؟ لذا شما هم مثل او باشید و شما هم بروید آن صفات را در خودتان محقق کنید و کمک ولیّ زمانتان باشید و ویژگی‌های او، رفتار او، زندگی او را الگو قرار بدهید و خود را تنظیم کنید؛ او از صدیقه طاهره و اهل‌بیت آموخت که چگونه باشد لذا شما هم می‌توانید و می‌شوید.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه قطعاً رهبر معظم انقلاب از این ناحیه کمبود و کسری ندارند و به‌موقع خواهید دید، گفت: همه داشته‌ها را که یک‌مرتبه رو نمی‌کنند.

شهادت باید عامل وحدت باشد

وی با تأکید بر اینکه شهادت باید عامل وحدت باشد، اظهار داشت: تمام تلاش استکبار این بوده که خط مقاومت وحدت و انسجام خودش را از دست دهد لذا در لبنان تلاش کردند دولتش را از بین ببرند و در عراق هم همین‌طور شد و آثار شوم آن دیده می‌شود و در ایران هم با ایادی خبیثی که دارند به همین مطلب تلاش دارند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری امور مساجد استان البرز با تأکید بر اینکه این شهادت باید عامل وحدت اجتماع مؤمنین و انقلابیون باشد، گفت: سیاست‌بازان نادان و دنیاپرست ببینید که اگر دشمن روزنه‌ای پیدا کند درنگ نمی‌کند ولو برخلاف تمام پروتکل‌هایی که دارند، اقدام ناجوانمردانه می‌کنند لذا نباید از این به بعد بشنویم که کسی از داخل کشور راجع به معامله و مذاکره با بیگانگان حرفی بزند و  هرگز این کلام از هیچ‌کسی در داخل نباید شنیده شود.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه وقتی دشمن در جنگ نرم کم بیاورد به جنگ سخت رو می‌آورد، گفت: جمعه گذشته به حشد الشعبی حمله کردند و آن جنایت را انجام دادند چون حشدالشعبی خار چشم استکبار است و این جرم کمی برای آنان نیست که کوبیده شوند اما محبوبیت آنان بیشتر شد.

وی در پایان با اشاره به شهادت ابومهدی مهندس از فرماندهان حشدالشعبی، گفت: ابومهدی مهندس در مصاحبه‌اش گفته بود خوش به حالتان که ولی‌فقیه دارید و بعد گفته بود دوست دارم در بهشت‌زهرا در کنار شهید رجایی و باهنر دفن شوم که این همان تربیت الهی است که همه باید به آن توجه کنیم که مرز نمی‌شناسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز