خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۷۹۵

علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی، شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، در متن این پیام آمده است:

"بسم رب الشهدا و صدیقین ، امروز سرداران شهید اسلام و ایران مهمانی از جنس صلابت و نجابت دارند، مهمانی که همواره مغموم جا ماندن از شهادت بود، شهیدی که جز شهادت هیچ مطاعی پاداش سال‌ها مجاهدت و ایثارش نبود.

حاج قاسم سال‌ها جبهه‌های مقاومت و نبرد حق علیه باطل را در پی شهادت پویید و اینک به آنچه آرزو داشت رسید و مشی این اسطوره شجاعت، رشادت، ولایت‌مداری، مهر و عطوفت، مروت و مردانگی تا بیکرانه تاریخ این مرز و بوم حکایت زبان آزادگان و دلدادگان خواهد بود و تا خورشید بر می‌‌آید؛ زمین، خاطره آن همه ایثار و رشادت را فراموش نخواهد کرد و بر جریده تاریخ عشق و اشتیاق به شهادت و وصال به معشوقش ماندگار خواهد ماند.

اینجانب شهادت سردار دل‌ها و فرمانده قلب‌ها، امیر عاشق و بی‌همتا را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا، همرزمان و دلدادگان در سراسر جهان اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای خانواده صبور و مکرم ایشان طلب صبر جزیل از درگاه احدیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز