خبرگزاری کار ایران

مقدسی نماینده اراک:

شهید سلیمانی هیچگاه در صحنه مبارزه با دشمنان غایب نبود

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۷۲۴

نماینده مردم اراک گفت: دشمن با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، عمق کینه خود علیه اسلام و انقلاب اسلامی را نشان داد.

به گزارش ایلنا از اراک، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلا" 

صلابت و اقتدار اسلام عزیز و ایران سربلند، مرهون مجاهدت و فداکاری دلیرمردانی است که در مکتب عزت ساز اسلام، عشق و ایثار و خدمت آموخته اند. 

با قلبی اندوهگین و چشمانی اشکبار، شهادت بزرگمرد میدان جهاد و رشادت، نابغه نظامی و سیاسی، نماد عزت و مردانگی و صلابت و مجاهد خستگی ناپذیر، سردار بی بدیل سپاه اسلام و فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمانش به ویژه شهید بزرگوار، ابومهدی المهندس را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و همه عاشقان خط سرخ علوی و دفاع از شعائر اسلامی و تمامی آزادگان و مجاهدان در راه دین و آزادی در سراسر جهان و به ویژه امت قدرشناس ایران و خانواده معزز شهید و همرزمان سبزپوشش در سپاه پاسدارن، تبریک و تسلیت عرض می نمایم. 

این مبارز عاشق و عابد عارف، عمری در راه اعتلای اسلام عزیز و انقلاب اسلامی گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش و مجاهدت چهل ساله‌اش را در شهادت او قرار داد و این سردار بزرگ اسلام را به آرزوی دیرینه اش رساند. او که خواب دشمنان اسلام وانقلاب را در سرتاسر جهان در طول حیات بابرکت خود آشفته ساخت و دشمن با به شهادت رساندن او، عمق کینه خود علیه اسلام و انقلاب اسلامی را نشان داد، غافل از اینکه با شهادت او ده‌ها تن دیگر از همرزمانش پرچم جهاد و مبارزه را به دوش خواهند کشید. به یقین نقش آفرینی‌های بزرگ و حماسه‌های جاودانی که آن عارف بصیر در دفاع مقدس و دفاع از حریم حرم و فرماندهی و جهاد بی نظیر در جبهه مقاومت از خود نشان داد، در تاریخ زرین ایران اسلامی خواهد درخشید وهیچگاه فراموش نخواهد شد. به یقین او که در طول عمر با برکت خویش هیچگاه در صحنه مبارزه با دشمنان و مجاهده در راه خدا غایب نبود،  نه یک فرد، بلکه نماد یک اندیشه پاک ، الگو و انسان ساز بود. 

سیدمهدی مقدسی 

نماینده مردم شهید پرور اراک، خنداب و کیمجان در مجلس شورای اسلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز