خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد:

گلایه از ابلاغ نشدن وضعیت تقسیمات کشوری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۴۰۶

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در تقسیمات کشوری گلایه داریم چرا که پرونده وضعیت محمدیه، الموت و برخی شهرها تمام شده اما نمی دانیم چرا ابلاغ نشده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، شورای اداری استان قزوین روز پنجشنبه با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، هدایت الله جمالی‌پور استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری تشکیل شد.

داود محمدی در این جلسه گفت: اختصاص ۲۷ صدم درصد به تقویت ورزش قهرمانی کمک کرد و افرادی چون رضا علیپور قهرمان صخره نوردی و بهمن عسگری در کاراته که مدال آور شده اند با حمایت وزارت ورزش و حمایت مجلس بوده است.

وی بیان کرد: تکمیل سالن ۶ هزار نفری استان هر چند در یک سال اخیر سرعت گرفته اما تزریق اعتبارات بیشتر می‌تواند برای ماه‌های آینده آماده بهره برداری شود.

محمدی تصریح کرد: داشتن سالن ورزشی ویژه بانوان هم از دیگر اولویت‌های ما در استان است که نیازمند کمک هستیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در انتخابات فارغ از آن که چه فردی انتخاب شود مشارکت مردم اهمیت دارد و باید همه کمک کنیم تا این مشارکت بیشتر شود.

وی افزود: شاید مردم به دلیل مشکلات اقتصادی آن اقبال گذشته را ندارند که رأی دهند لذا باید گروه‌های مرجع این پیام را مخابره کنند که مردم با بصیرت در صحنه حاضر خواهند شد.

محمدی بیان کرد: در مورد بودجه که توسط دولت تقدیم شده فقط می‌توان پیشنهاد داد و مدیان می‌توانند مسائل خود را منعکس کنند تا نمایندگان پیگیری لازم را انجام دهند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: برخی کارها مانند دو خطه شدن راه آهن قزوین به تهران ۹۵ درصد پیشرفت دارد و باید به نتیجه برسد تا بتوانیم قطار سریع السیر را هم وارد استان کنیم.

وی بیان کرد: فضاهای درمانی استان هم بسیار کم است و بیمارستان ۲۲ بهمن حدود ۹۰ سال قدمت دارد و بیمارستان بوعلی حدود ۵۰ سال سابقه فعالیت دارد که نیازمند تأمین منابع مالی برای نوسازی هستیم.

محمدی اظهار داشت: تنها بیمارستان خیریه شهرستان البرز شش ماه است که تعطیل شده و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در تأمین درمان خود با مشکلات جدی مواجهند که این مرکز ۲۳ میلیارد تومان بدهی دارد و باید روند اداری واگذاری آن تسریع شود.

وی در خصوص انتقال آب طالقان هم اضافه کرد: این طرح ردیف اعتباری دارد و اگر امسال لوله گذاری انجام شود می‌توانیم به حل مشکل آب شرب استان و آبیک امیدوار باشیم.

محمدی اظهار داشت: در آبیاری نوین نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم و در تقسیمات کشوری گلایه داریم تا وضعیت محمدیه، الموت و برخی شهرها پرونده اش تمام شده نمی‌دانیم چرا ابلاغ نمی‌شود.

در ادامه از مدیران سه دستگاه برتر در برگزاری اجلاس استانی نماز، درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش و سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز