خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته ملی المپیک کشور در قزوین خبر داد :

تماس برخی ورزشکاران پناهنده برای بازگشت به ایران/ صالحی امیری : وقتی متوجه می‌شوند خبری نیست،می‌خواهند برگردند /پناهندگی چندنفر معدود نگرانی ندارد / چالش تیم امید با 3 مشکل

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۳۱۵

رئیس کمیته ملی المپیک کشور در قزوین با بیان اینکه تعدادی از ورزشکاران ایرانی پناهنده در کشورهای دیگر در تماس با ما علاقه بسیار بالایی برای بازگشت دارند،گفت: این ورزشکاران فکر می‌کردند خبری است اما سر از مغولستان درآوردند و وقتی متوجه می‌شوند خبر خاصی نیست،می‌خواهند برگردند.

سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه سفر به استان قزوین  در پاسخ به این سئوال که دلیل پناهنده شدن برخی ورزشکاران در کشورهای خارجی چیست و برای جلوگیری از این مهم چه تدابیری اندیشده شده، توضیح داد: در کشور 6.5 میلیون  نفر ورزشکار در حوزه قهرمانی داریم و اگر چند نفری پناهنده می‌شوند نباید موجب دغدغه مردم باشد گرچه برای ما مسئولان جای دغدغه و نگرانی وجود دارد.

وی مطرح کرد: برخی هم پیغام دادند و با ارتباطی که با ما دارند، اذعان کرده‌اند که ایران را خاک خود می‌دانند ؛ باید گفت گاهی اوقات کدورت‌ها و چالش‌هایی پیش می‌آید که قابل حل است.

وی در بخش دیگر ی ازصحبت هایش و در پاسخ به این پرسش ایلنا  که تیم ملی فوتبال امید چه وضعیتی دارد و چگونه در المپیک حاضر خواهد شد، اظهار کرد: تیم امید با سه چالش جدی مواجه است که می‌توان به نیاز به دو ماه زمان برای اردو اشاره کرد که باشگاه‌ها باید بازیکنان را در اختیار می‌گرفتند که این مهم در روز قبل از اعزام، تحقق نیافت.

وی چالش دوم پیش روی تیم ملی فوتبال امید را رقبای تیم دانست و افزود: رقبای تیم امید ازبک، کره و چین هستند که بسیار امیدوار هستیم از این مرحله عبور کنند و نباید وعده‌های غیرقابل جذب به مردم داد.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: سومین چالش تیم امید، هزینه‌ها است که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون درصدد هستند بدون دغدغه مالی تیم در مسابقات المپیک شرکت کند که شخصا به صعود تیم امیدوار هستم.

صالحی امیری اضافه کرد: از اردوی تیم امید به همراه ورزش وزیر ورزش و جوانان بازدید کردیم و با سرمربی تیم و رئیس فدراسیون فوتبال جلسه برگزار شده و طی روزهای آینده نتایج را خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر تیم امید از مرحله نخست یعنی سد ازبک‌ها، چینی‌ها و کره‌ای‌ها عبور کند امید بسیار زیادی وجود دارد که در سکو قرار گیرد.

این مسئول تصریح کرد: تیم امید علاوه بر اینکه برای المپیک فعالیت می‌کند کادرسازی برای تیم ملی است و باید به این مهم توجه شود.

 

 

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز