خبرگزاری کار ایران

طرح فرهنگی نائب رئیس شورای رشت در چهار بخش اعلام وصول شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۷۰

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ارائه طرحی چهارگانه در حوزه فرهنگی، گفت: این طرح شامل چهار بخش است که بخش اول آن معرفی یاران میرزا کوچک خان جنگلی است.

به گزارش ایلنا از رشت،  فرهام زاهد نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و بیست و سومین جلسه شورا با ارائه طرحی چهارگانه در حوزه فرهنگی، گفت: این طرح شامل چهار بخش است که بخش اول آن معرفی یاران میرزا کوچک خان جنگلی است.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا رسم بر این است که در کنار معرفی سرداران و فرماندهان بزرگ جنگی در قالب‌هایی چون المان، سردیس یا تندیس، نام یاران شاخص آن سردار یا فرمانده نیز آورده می‌شود که در خصوص مجسمه میرزا کوچک خان جنگلی، می‌توان نام چهره‌هایی چون دکتر حشمت، ژوزف و... را آورد تا به معرفی هرچه بیشتر و بهتر یاران و همراهان میرزا پرداخته شود.
 
زاهد افزود: در بخش دیگری از این طرح اجرای طرح کاشی ماندگار است که در سر در منزل هر یک از چهره‌های علمی، هنری، فرهنگی و... شهر رشت که اقداماتی شاخص را انجام داده‌اند، این کاشی نصب خواهد شد. این طرح پیش از این تنها برای یک چهره فرهیخته شهر رشت یعنی استاد ناصر مسعودی اجرایی شده بود.
 
نایب‌رئیس شورای شهر رشت همچنین به اجرای طرح‌های شناسنامه رشت و اتوبوس رشت در قالب این طرح چهارگانه اشاره کرد..
 
  این طرح با رأی موافق اعضای شورای اسلامی شهر رشت اعلام وصول شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز