خبرگزاری کار ایران

به مناسبت فرا رسیدن "روز رشت"؛

بارانی از شعر و ترانه در رشت باریدن گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۶۲

به مناسبت فرا رسیدن "روز رشت" فرهنگیان، ادبا، فرهیختگان و شاعران "شهرباران" در تالار دکتر رحمدل گرد هم آمدند و به شعرخوانی پرداختند.

به گزارش ایلنا از رشت، یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی - ادبی "روز رشت" برنامه عصر شعر با عنوان "ایستگاه باران" بوده که در تالار دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی - هنری خاتم الانبیای رشت برگزار شد .

در این برنامه چهره های مطرح و شناخته شده شعر گیلان و رشت، در جمعی پرشمار از علاقه مندان شعر و ادب جدیدترین اشعار خود را برای حاضران خواندند.

در این آیین همچنین شهردار رشت در سخنانی فرهیختگان و ادیبان جامعه را مهم‌ترین سرمایه های هر جامعه عنوان کرد و افزود: شهر رشت از زمینه های غنی فرهنگی و ادبی برخوردار است که نباید این موضوع مهم را از نظر دور داشت.

 حاج محمدی به ظهور و بالندگی چهره‌های بنام فرهنگی و ادبی در شهر رشت اشاره کرد و گفت: ما هر قدر در زمینه بازتاب فعالیتهای چهره های فرهنگی در جامعه تلاش کنیم باز هم جای کار و فعالیت دارد.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری خود را در قبال تجلیل و تکریم از این عزیزان مسئول می داند و در این جهت تلاش می کند.

در این برنامه ناصر حاج محمدی شهردار شهر رشت، برخی از مدیران شهرداری، علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و... حضور داشتند.

در پایان برنامه عصر شعر از برخی از شاعران شهرباران که شعرخوانی کردند با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز