خبرگزاری کار ایران

طلبکاری یکهزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی خراسان رضوی از سازمان‌های‌غیر دولتی

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۴۷

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی میزان طلبکاری این سازمان از سازمان های عمومی و غیر دولتی در استان را یکهزار و 200 میلیاردتومان اعلام کرد.

سید محسن نظام خیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در سطح استان خراسان رضوی بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر از خدمات تامین اجتماعی برخوردار هستند که 46 درصد جمعیت استان و با ضریب نفوذ 65 درصد در بخش شهری را شامل می شود.

وی تصریح کرد: در حوزه بیمه‌ای با 27 شعبه در سطح استان که 17 مورد آن کارگزاری و 22 شعبه به صورت اقماری هستند و بیش از 900 هزار بیمه شده نیز وجود دارد.

وی در‌باره با افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: بیش از 220 هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که با احتساب افراد تبعی تبدیل به 470 هزار نفر می‌شود که هر ماه با هزینه های بیمه ای 360 میلیارد تومان به افراد پرداخت می‌شود ، بنابراین با توجه به آمار مستمری‌بگیران و افراد تحت پوشش بیمه درمانی در مناطق روستایی و شهری بیش از نیمی از جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

وی با بیان اینکه 40 خدمت سازمان تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری و نیمه حضوری ارائه می‌شود گفت: تامین اجتماعی خراسان رضوی با بیش از هزار و 100 نفر پرسنل خدمات خود را به افراد تحت پوشش خود ارائه می دهد. وی اظهارداشت: تا زمانی که بحث ارائه طرح های غیر حضوری بیمه ای به صورت 100 درصد اجرایی نشود در سطح استان هیچ شعبه و کارگزاری توسعه پیدا نخواهد کرد.

نظام خیرآبادی ادامه داد: تامین اجتماعی خراسان رضوی در بین 12 اداره کل هم تیپ خود به لحاظ بیمه‌ای و کارگاه‌ها رتبه سوم را درکشور دارا است.

وی همچنین از پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان بیمه بیکاری در ماه خبرداد و گفت: سازمان تامین اجتماعی ریالی بودجه دولتی ندارد و تمامی تعهدات خود را از محل منابع ورودی حق بیمه ای جذب و تامین می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی عنوان کرد: رونق سازمان تامین اجتماعی در گروه رونق تولید است و خوشبختانه شهرستان بردسکن جز شعبه‌های در تیب 4 این اداره کل قرار دارد و تا تعیین تکلیف طرح ارائه خدمات غیر حضوری کارگزاری در شهرستان بردسکن راه اندازی نخواهد شد. 

وی در ادامه در ملاقات عمومی خود با بیمه شدگان و کارفرمایان به سئوالات و مشکلات مطرح شده بیمه شدگان و کارفرمایان پاسخ داد. 

وی همچنین با مجتبی شاکری فرماندار بردسکن نیز دیدار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز