خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون‌وزیر صمت صورت گرفت ؛

افتتاح شبکه توزیع گاز ایستگاه TBS و واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی مه ولات

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۴۲

شبکه توزیع گاز ایستگاه TBS ،خط تغذیه و واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی مه ولات با حضور معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، افتتاح شد.

به گزارش ایلنا ، محسن صالحی نیا در آیین افتتاح این پروژه عمرانی اظهار کرد: بهره برداری طرح های زیرساختی و عمرانی از اولویت های اصلی در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده و برای توسعه کشور امری ضروری است.

وی افزود: تمامی طرح هایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور اجرا می شود بر اساس نیازهای واحدهای صنعتی و تسریع در بهره برداری آن انجام می گیرد.

صالحی نیا ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی که دشمن به وجود آورده اجرای پروژه های عمرانی متوقف نشده و با بهره گیری از دانش و توانمندی های پیمانکاران داخلی پروژه ها به بهره برداری می رسند. 

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: عملیات اجرای زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران و در جهت تکمیل و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می شود. 

مسعود مهدی زاده مقدم با اشاره به افتتاح کارگاه های این ناحیه صنعتی، افزود: هر کجا که ظرفیت برای تولید وجود داشته باشد امکانات زیرساختی را در اختیار صنعتگران قرار می دهیم تا صنعتگران بتوانند از مزایای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده کنند.

وی با اشاره به مزیت‌های ایجاد واحدهای کارگاهی در استان، خاطر نشان کرد: کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل‌ونقل، افزایش راندمان بازاریابی، دسترسی به بازار، افزایش جذابیت و امنیت شغلی از مزایای ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

مهدی زاده مقدم بیان کرد: پروژه گاز با حجم عملیات به طول 5/6 کیلومتر لوله گذاری و ایستگاه TBS و خط تغذیه با هزینه ای بالغ بر 13000 میلیون ریال و پروژه واحدهای کارگاهی با هزینه 8100 میلیون ریال انجام شده است.

وی در پایان گفت: این ناحیه صنعتی فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و در حال حاضر با 31 هکتار فضای صنعتی برای واحدها زمینه تولید را فراهم کرده است.  

مه ولات در فاصله 203 کیلومتری مشهد واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز