خبرگزاری کار ایران

بهسازی و آسفالت 18 روستا در آوج قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۰۳

فرماندار آوج از آسفالت و بهسازی معابر ۱۸ روستای این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی با اعلام این خبر گفت: امسال با استفاده از اعتبارات استانی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت و بهسازی این 18 روستا انجام شد و  برای ۱۰ روستای دیگر این خدمات در دستور کار قرار دارد.

فرماندار آوج اظهارکرد: آسفالت و بهسازی معابر روستایی یکی از خواسته های مهم روستاییان است و به بهبود سطح زندگی در این نقاط کمک می کند.

علیرضایی در ادامه از اجرای طرح های آبفا در روستاهای مختلف شهرستان آوج در سال جاری خبر داد و افزود: ۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: اصلاخ و اجرای شبکه و خط انتقال، مرمت مخازن، فنس کشی و احداث ساختمان، لایروبی و بهسازی چشمه ها از جمله طرح های اجرا شده در حوزه آبفا در روستاهای این شهرستان بوده است.

این مسئول بیان کرد: از ۱۰۰ روستای موجود در شهرستان آوج ۶۴ روستا تحت پوشش خدمات آبفای روستایی هستند.

فرماندار آوج ابراز کرد: امیدواریم که با تقویت زیرساخت ها در روستاهای آوج، این شهرستان از فهرست نقاط محروم کشور خارج شود.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز