خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک بیان کرد:

طلب ۷۰ میلیارد ریالی بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک از سازمان های مختلف

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۱۶۰

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان آبیک گفت: این بیمارستان حدود ۷۰ میلیارد ریال از سازمان‌های مختلف و دانشگاه علوم پزشکی طلب دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اردشیر حسن زاده عصر امروز در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان آبیک اظهار کرد: این بیمارستان از سال ۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر حدود ۷۰ میلیارد ریال از سازمانهای بیمه گر، دانشگاه علوم پزشکی، تامین اجتماعی و غیره طلب دارد.

وی افزود: اگر ۶۰ درصد بدهی سازمان های مختلف به بیمارستان ولیعصر (عج) پرداخت شود یک ماه تاخیر پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان را نخواهیم داشت.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان آبیک ادامه داد: پرداخت معوقه حقوق پرسنل بیمارستان را از هشت ماه به سه ماه و سپس یک ماه رسانده‌ایم و اگر روند حل مشکلات ادامه یابد تا پایان امسال یک ماه تاخیر پرداخت هم جبران می‌شود.

حسن زاده اضافه کرد: با راه اندازی بیمارستان شهدای آبیک بخشی از مشکلات درمان حل می شود اما کفایت نمی کند و درصدد هستیم زمین مجاور بیمارستان ولیعصر عج را خریداری و نسبت به احداث درمانگاه های تخصصی و پاراکلینیک و غیره اقدام کنیم.

وی با اشاره به آماده شدن دستگاه‌های سی تی اسکن در رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با مساعدت مسئولین استانی نسبت به نصب و تجهیز بخش سی تی اسکن اقدام می کنیم.

این مسئول تصریح کرد: با نصب و راه اندازی بخش سی تی اسکن از اعزام بیماران به قزوین جلوگیری می‌شود که برای تجهیز این بخش ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان آبیک افزود: این بیمارستان دارای ۸۳ پرستار است که از این تعداد، ۵۰ پرستار خانم و ۳۵ پرستار آقا هستند.

در این مراسم از هفت پرستار نمونه خانم و آقا و تعدادی از پرسنل رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان آبیک با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز