خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

برای رفع مشکلات و تجهیز بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک به امکانات جدید آماده ایم

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۱۵۸

فرماندار شهرستان آبیک گفت: برای رفع مشکلات بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان آبیک و تجهیز آن به امکانات جدید آماده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور عصر امروز در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان آبیک اظهار کرد: پرستاران کشور ما در قیاس با پرستاران کشورهای دنیا و همسایه از نظر معیشتی، سختی‌های بسیاری را متحمل می‌شوند که با توجه به سخت و زیان آور بودن شغل خود، از امتیازات لازم برخوردار نیستند.

وی افزود: پرستاران باید به مراتب بالاتری از معیشت و رفاه دست یابند و افکار و دغدغه های شغلی، آنان را در محیط کاری درگیر نکند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: گرچه کار اصلی درمان بیماران معطوف به زیردستی پزشکان و جراحان است اما ادامه روند درمان و به سلامت رسیدن بیمار بر عهده پرستاران بوده و نقش سازنده و مهم را در این زمینه ایفا می‌کنند.

احمدپور افزود: پرستاران در طول ماه به صورت شبانه‌روز مشغول خدمت به عزیزترین مخلوق خدا هستند و در موقعیت‌هایی از فرزند، همسر، خانواده، رفاه و آسایش خود می گذرند و تعلقات خود را در اختیار همنوع خود قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: ویژگی هایی همچون همراهی، همدردی، ملاطفت با بیماران و داشتن روحیه ظریف توام با عاطفه و حس مسئولیت پدیری است که پرستاران را شاخص کرده است و شغلشان در جامعه مترادف با تکریم می‌شود.

این مسئول مطرح کرد: همراهی افراد با بیماران به مدت چند شب در بیمارستان موجب می‌شود انسان متوجه بخش کوچکی از مرارت ها و سختی‌های شغل پرستاران شود و متوجه شود پرستاری شغلی دشوار و زیان آور توام با صبوری است.

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات بیمارستان ولیعصر (عج) رفع شده و همچنان برای رفع دیگر مشکلات این بیمارستان پا به رکاب هستیم تا به امکانات جدید مجهز شود و بخشی از دغدغه های مردم در حوزه درمان حل شود.

احمدپور اذعان کرد: تناسب شغل پرستاری با شخصیت حضرت زینب(س) بیانگر وجود صفات مشترک بسیاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز