خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی گیلان:

مطالبه مردم برخورد جدی و قاطع با مفاسد اداری است

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۱۴۱

مدیرکل بازرسی گیلان با تأکید بر لزوم برخورد با مفاسد اداری، گفت: مطالبه مردم برخورد جدی و قاطع با مفاسد اداری است.

به گزارش ایلنا از رودسر، سیف الله مسرور در جلسه شورای اداری در فرمانداری رودسر با اشاره به انجام بازدیدهای میدانی از طرح‌های عمرانی و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان، بیان کرد: قطعاً خواسته‌ها و انتظارات مردم از مدیران بالا دستی را مطالبه خواهیم کرد.

وی افزود: این فرآیند سبب می‌شود تا بتوانیم قدم‌های مؤثری در راستای توسعه و تحول شهرستان‌ها بویژه شهرستان رودسر برداریم.

مسرور در ادامه با اشاره به اینکه این بازدیدها سبب می‌شود تا از مشکلات و موانع موجود در مسیر طرح‌ها و پروژه‌ها آگاه شویم، گفت: قطعاً موارد مشاهده شده در این بازدیدها پیگیری خواهد شد.

مدیرکل بازرسی گیلان با بیان اینکه یکی از مطالبات مردمی برخورد با فساد اداری است، تصریح کرد: باید متناسب با نوع فساد برخورد کرد گاهی با یک تذکر و سوال و جواب افراد متوجه می‌شوند که نظارت‌ها دقیقی بر عملکرد آنها وجود دارد و این سبب پیشگیری از بروز مفاسد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نباید از کنار فسادها به سادگی بگذریم، بیان کرد: بروز فساد پیامدهای بسیاری داشته و سبب آسیب به امنیت شغلی و منابع انسانی شده و هزینه‌های اقتصادی را افزایش می‌دهد.

مسرور با تأکید بر اینکه مردم پشتوانه محکمی برای حکومت‌ها محسوب می‌شوند، ادامه داد: نباید پشتوانه مردمی را از دست دهیم زیرا خسارت‌های جبران ناپذیری به دنبال دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز