خبرگزاری کار ایران

با حضور معاونین حراست وزارت صمت؛

مسئول حراست جدید سازمان صمت گیلان منصوب و معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۱۳۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، “محمدعلی نظافت” را بعنوان مسئول جدید اداره حراست سازمان صمت گیلان ضمن اهداء حکم معرفی نمود و از روحیه اخلاق مدارانه و رازمداری و همچنین کلیه فعالیتها و تلاش های مهدی نقدی، مسئول قبلی حراست سازمان تقدیرو تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه تکریم و معارفه مسئول حراست و امور ناریه این سازمان با حضور معاونین حراست وزارت صمت، نمایندگان دستگاه های امنیتی استان، مدیران عضو شورای هم خانواده سازمان صمت گیلان و همچنین روسای ادارات صمت شهرستان های تابعه در رشت برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به وسعت خدمات و گستردگی وظایف سازمان اظهار داشت: توسعه و بهبود خدمات در گرؤ نیروی انسانی شایسته رقم می خورد، همه واحدها موظفند تعامل و مناسبات مطلوبی با اداره حراست داشته باشند.

 فرهاد دلق پوش، پیشگیری و صیانت از مجموعه سازمان را وظیفه حراست دانست و تصریح کرد: حراست مچ گیری نیست، حراست ضمن حفاظت از کیان سازمانی و پرسنلی بایستی روحیه اخلاق مدارانه جهت پیشگیری از بروز مشکلات را داشته باشد.

وی تاکید کرد: حراست باید با شناسایی آسیب ها و تهدیدهایی که ممکن است سازمان را درگیر خود کند آنها را کاهش داده یا از بین ببرند تا پرسنل در امنیت خاطر و آرامش روانی به ارائه خدمات مناسب به مراجعین سازمانی بپردازند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پایان “محمدعلی نظافت” را بعنوان مسئول جدید اداره حراست سازمان صمت گیلان ضمن اهداء حکم معرفی نمود و از روحیه اخلاق مدارانه و رازمداری و همچنین کلیه فعالیتها و تلاش های مهدی نقدی، مسئول قبلی حراست سازمان تقدیرو تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز