خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین تاکید کرد:

لزوم مساعدت مدیران قزوین و بانک‌ها برای کاهش مشکلات واحدهای گلخانه‌ای

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۰۱۶

استاندار قزوین بر لزوم مساعدت مدیران استانی و بانک‌ها برای کاهش مشکلات واحدهای گلخانه‌ای در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین در حاشیه بازدید از دو واحد کشاورزی شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست دولت، حمایت از توسعه واحدهای گلخانه ای است که این مهم در استان قزوین مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: در بازدید از واحدهای گلخانه ای در استان قزوین مسائل و مشکلات بررسی و گام‌های موثر برای رفع مشکلات برداشته می‌شود که به فرهنگ سازی در حوزه گلخانه ای کمک خواهد کرد.

استاندار قزوین ادامه داد: مدیران استان قزوین، بانک‌ها و همه دست اندرکاران و افراد ذی نفوذ و ذی نقش باید کمک کنند تا تولید واحدهای گلخانه ای به جایگاه مطلوب برسد و با توجه به شرایط تحریم ها، کمترین چالش را در حوزه این واحدها داشته باشیم و فعالیت آنها ادامه داشته باشد.

جمالی پور اضافه کرد: شهرستان‌های آبیک و بوئین زهرا در استان قزوین به عنوان قطب کشاورزی مطرح هستند و لازم است در توسعه واحدهای کشاورزی سرعت بخشید.

وی خاطرنشان کرد: هر چهارشنبه برنامه بازدید از واحدهای صنعتی یا کشاورزی موجود در استان قزوین در دستور کار قرار دارد که سعی می‌شود پس از احصای مسائل و مشکلات واحدها، در رفع آنها گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز