خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان:

۳۱۱ واحد صنعتی در قزوین محصولات شیمیایی تولید می کنند

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۸۷۳

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از فعالیت ۳۱۱ واحد صنعتی در بخش تولید محصولات شیمیایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور گفت : ۳۱۱ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به تولید انواع محصولات شیمیایی می پردازند که بخشی از آن مواد اولیه صنایع پایین دستی به شمار می رود و بخشی نیز همچون کالاهای آرایشی و بهداشتی به طور مستقیم مصرف می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: رتبه نخست زمینه فعالیت کارخانجات مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین (صنایع کوچک و متوسط) با ۳۴ درصد به محصولات شیمیایی اختصاص دارد.

به گفته خانپور، ۲۰ درصد کارخانجات مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین نیز به صنایع فلزی و ۱۶ درصد نیز به انواع مواد غذایی اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۸۷ کارخانه تولید صنایع فلزی و ۱۴۸ کارخانه تولید مواد غذایی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین فعالیت دارند.

این مسئول اعلام کرد: ۷۴ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین نیز به تولید محصولات حوزه برق و الکترونیک می پردازند که معادل هشت درصد واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بیان کرد: ۵۷ واحد در این شهرک ها نیز به تولید محصولات سلولزی می پردازند که هشت درصد واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین را شامل می شود.

خانپور با بیان اینکه ۶۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی قزوین در زمینه خدمات پروانه بهره برداری دارند که معادل ۶ درصد کل صنایع مستقر است،افزود: ۵۴ واحد نیز به تولید کانی های غیرفلزی و ۳۵ واحد نیز در زمینه نساجی فعالیت می‌کنند که به ترتیب معادل ۶ و ۴ درصد مجموع صنایع بهره بردار در شهرک های صنعتی قزوین هستند.

در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین ۹۲۶ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز