خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

بودجه سال آینده قزوین براساس وضعیت درآمدی تنظیم می شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۷۷۹

اعتبار سال آینده شهرداری قزوین براساس وضعیت درآمدی و سیاست های اقتصاد مقاومتی به شکل خزانه ای ، بر بنای عدالت تنظیم می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیاوش طاهرخانی در صحن علنی شورای شهر قزوین گفت: برای بودجه نویسی براساس سیاست های ابلاغی شورای اسلامی شهر قزوین، جلسات مختلف کاری با مدیران مناطق و معاونت ها برگزار شده تا به سمت تحقق واقعی بودجه پیش برویم.

شهردار قزوین از سیستمی شدن مدیریت در شهرداری خبرداد و افزود: در حال حاضر کاغذ از مکاتبات حذف شده و کلیه موارد به غیر از اسناد مالی بصورت سیستمی رصد می شود.

طاهرخانی به اولویت کاری مدیریت شهر قزوین اشاره کرد و یادآورشد: تعیین تکلیف بدهی های شهرداری به بانک شهر و شناخت ساختار و رصد موضوعات اداری طی جلسات مختلف در دستور کار قرارگرفته است.

وی ادامه داد: هوشمندسازی و تزریق اعتبار برای برخی پروژه ها ازجمله اقداماتی است که طی دو هفته اخیر باعث فعال شدن برخی از طرح ها شده است.

شهردار جدید قزوین خاطرنشان کرد: رصد مشکلات سایت پسماند محمد آباد، توجه به منابع انسانی شهرداری، بررسی پروژه‌های عمرانی و مشکلات مجموعه کاسپین در کامان و زرشک از جمله موارد در دستور کار شهرداری قزوین است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز