خبرگزاری کار ایران

در مراسم معارفه مدیر کل جدید کار قزوین مطرح شد؛

نگاه کانون کارفرمایان قزوین صنفی نبوده/ وجود کارگران و شهرک‌های صنعتی متعدد استان را ممتاز کرده

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۶۲۸

رئیس کانون کارفرمایان استان قزوین گفت: نگاه این کانون در استان بخشی و صنفی نبوده و انسجام و وفاق همیشه وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

مسعود بابایی مدیر کل سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین نیز در این مراسم گفت: تشکلات کارفرمایی، کارگری، کانون بازنشستگان و اتاق تعاون استان در کشور نمونه‌ هستند و با توجه به گستردگی وظایف این اداره بدون راهنمایی آنها دستیابی به راهبردها و اهداف میسر نخواهد بود.

آهنگریان رئیس کانون کارفرمایان استان قزوین در این مراسم اذعان کرد: آنچه در استان صنعتی قزوین اتفاق افتاده به دلیل حضور در شواری عالی کار بوده و  با همدلی و وفاق تحقق یافته است.

وی افزود: ایجاد یک وفاق و انسجام را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و نگاه ما بخشی و صنفی نبوده است.

تعامل خوبی میان کارگران و کارفرمایان ایجاد شده بود

فتح‌اللهی مسئول انجمن صنفی کارگران استان قزوین هم در این مراسم بیان کرد: استان قزوین از لحاظ صنعت، کار و تولید رتبه ممتازی در کشور دارد و وجود چندین شهرک صنعتی و کارگران مشغول به کار، این استان را ممتاز کرده است.

وی با اشاره به وجود سه هزار و 400 کارخانه در استان قزوین افزود: مدیران حوزه صنعت و تولید و کار باید صلاحیت لازم را برای مدیریت این حوزه داشته باشند.

به گفته این مسئول، تعامل خوبی در دوره گذشته میان کارگران و کارفرمایان ایجاد شده بود و باید ادامه یابد این در حالی است که صلاحیت‌های لازم را در این دوران کسب کرده بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز