خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره اتاق تعاون قزوین:

طرح مسکن ملی به هیچ وجه قابل قبول نیست / سیاست های روحانی به لحاظ مسکن درست نبود

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۶۲۶

رئیس هیات مدیره اتاق تعاون استان قزوین گفت: جامعه کارگری و کارمندی استان قزوین با مشکل مسکن دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، زارعی  در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار داشت: قزوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی و مهاجر پذیر بودن مشکلات عدیده در حوزه مسکن دارد و هم جامعه کارگری و کارمندی با مشکل مسکن دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: سیاست های روحانی به لحاظ مسکن درست نبود زیرا در دوره‌های قبل زمین و وام  در اختیار جامعه کارگری  قرار می‌گرفت اما در این دولت همه چیز قطع شد.

رئیس هیات مدیره اتاق تعاون استان قزوین ادامه داد: طرح مسکن ملی به هیچ وجه قابل قبول نیست چرا که بهره بانکی 18 درصد منتی نیست و بدون سپرده می‌شود این وام را أخذ کرد.

زارعی بیان کرد: زمین تخصیص شده در مسکن مهر قابل قبول کارمندان نیست و این مشکل  مضاعف  برای جامعه کارمندی و کارگری محسوب می‌شود.

وی افزود: قزوین در اصل تولید کننده برای تهران است و در زمینه تولید مرغ رتبه نخست  کشوری، در زمینه تعاونی‌های دامداری و حمل و نقل و در بخش مسکن، هر برج بلندی که مشاهده می‌شود مربوط به تعاون است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز